Svanerp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk in Italië

Al 10 dagen geen mogelijkheid om een netwerk te selecteren in Italië. We krijgen op twee telefoons de melding simkaart staat netwerk niet toe. We hebben zelfs een Red buitenland bundel 4g met extra data. Eerste 2 dagen hadden we wel bereik daarna op beide abonnementen niks meer. Wat kan dit zijn?

*edit moderator: topic verplaatst naar juiste board*
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Svanerp,

Ik raad je als eerte aan de instellingen te contrileten van je telefoon voor het internet via http://handleidingen.vodafone.nl/web
Let er op dat mobiele data, data roaming aan staat en bij de iphone eu internet uit.
Als de live.vodafone.com (particulier) niet werkt en je hebt een zakelijk abonnrment probeer dan de volgende apn office.vodafone.nl

Daarna kun je handmatig inderdaad andere netwerken gaan selecteren. Werkt het dan nog niet raad ik je aan om eens contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of het limiet is bereikt en of er eventueel een blokkade etc op staat.
Houd er ook rekening mee dat daar een storing kan zijn in een bepaald gebied. Echter kunnen wij en de klantenservice dat niet controleren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en alvast nog een fijn verblijf.
Svanerp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We hebben alles gecheckt en de instellingen staan goed. De hele dag met traag camping wifi van 15 euro geprobeerd om via Twitter, Facebook of mail contact te krijgen met de klantenservice maar helaas werkt er niemand mee. Zijn al 12 jaar vodafone klant zakelijk en privé maar zijn er nu helemaal klaar mee. Niemand helpt ;Twitter geen enjeke reactie; via Facebook krijg je doodleuk de melding dat je geen privé berichten mag sturen!! Wij zijn zwaar teleurgesteld in de service. En ons probleem is nog altijd niet opgelost. Ander mensen op deze campingmet andere provideds kunnen wel gewoon bellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Svanerp

Op dit moment is het vrij druk bij mijn collega's van het webcare team. De berichten worden op volgorde dat ze binnenkomen behandeld, daardoor kan er een vertraging zijn. Je zult inderdaad bij facebook het bericht eerst op de wall van Vodafone het bericht te posten. Daarna zullen ze het verder prive afhandelen.
Ik raad je aan om morgen vroeg vanaf 8 uur contact op te nemen (bellen) met de klantenservice zpdat ze je verder kunnen helpen.
Vanuit hier kan ik helaas niks verder voor jullie betekenen omdat ik niet in de systemen van Vodafone kan.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes

Het kan nuttig zijn om 4G uit te schakelen in je toestel en het dan opnieuw te proberen, kleine kans dat dit helpt.

Welke netwerken vind je als je handmatig zoekt?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic