maikie39

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk Help !!

Ik heb tijdelijk een samsung gio. en nu zit ik met het probleem me dataverdingstand is uitgeschakeld en ik zie ook alleen maar een kruisje boven die balkjes van je bereik heb vandaag nieuwe simkaar gekocht van vodafone dacht dat het daar aan lag maar heb nog steedts het zelfde probleem heb ook al handmatig the APN proberen instellen ook niet gelukt HELP mij alsjeblieft...
5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi maikie39, welkom op het vernieuwde Vodafone forum. Dat klinkt niet goed. Welke dataverbindingstand bedoel je ? Zijn dat de pakketgegevens die onder de instellingen staan ? Laat het me even weten dan kijk ik het graag voor je na.
maikie39
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De standby knop bedoel ik als ik die inhou dan staat er uitgeschakeld. en er op klikken heeft ook geen zin ..
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Maikie39, helaas is me het probleem niet duidelijk. Kun je niet in je toestel ? Is de simkaart niet geactiveerd ? Kun je specifieker omschrijven wat er gebeurd op en met het toestel zodat ik voor je kan kijken wat de mogelijkheden zijn.
maikie39
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke de simkaart is niet geactiveerd maar dat moet niks uitmaken want had het met me oude simkaar ook..

Ik heb nergens bereik der staat geen service of alleen nood oproepen

De data verbinding is uitgeschakeld en geen flauw idee hoe ik dat aan krijg

En der staat een x boven me bereik balkjes alsof het geblokkeerd wordt ofzo..

Zo iets duidelijker?

Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Yep, je moet je simkaart laten activeren om daar gebruik van te kunnen maken. Dit kun je doen door contact op te nemen met onze klantenservice. Zolang de simkaart niet actief is zal hij geen verbinding maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic