fawnclassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netewerk verbinding in buitenland.

Hallo,

Mijn telefoon maakt in het buitenland geen verbinding met een ander netwerk.
Ik heb bij andere gesprekken gelezen dat het hierbij om een blokkade kan gaan, maar aangezien ik in België studeer en daar op dit moment verblijf, kan ik dus zelf niet naar de klantenservice bellen om die blokkade uit te zetten.
Is er een andere manier om dit te regelen?

Met vriendelijke groet,
Fawn
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey fawnclassen

Wat voor een telefoon heb je?
zorg dat mobiele gegevens en dataroaming aan staat en bij de iphone de knop eu- internet uit staat.
Tevens raad ik je aan om de apn instellingen te controleren via hhtp://handleidingen.vodafone.nl/web

Staan de instellingen correct dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice via de chat of via een ander toestel met het nummer 31654500100

Groetjes Stevied86
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Via de chat in de My Vodafone-app dan? Of de klantenservice bellen vanaf een vaste telefoon?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey fawnclassen,

Is het nog gelukt?

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic