ugurgazi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel netwerk Schiedam/Rotterdam.

Ik (en nog 2 vodafone klanten) hebben al sinds vanochtend vroeg geen mobiel internet vanuit onze toestel (HTC one x, Samsung S2, Samsung S4).
 
Toestel opnieuw opgestart, gebeld en gerest vanuit Vodafone support en opnieuw mobiele instellingen van mijn toegangspunt doorlopen, maar helaas.
 
Is er iets bekend? 
 
 
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi ugurgazi,

Om welke postcode gaat het precies? Dan kijk ik voor je na of er iets aan de hand is. Je kunt zelf ook controleren welke werkzaamheden en storingen er op dit moment spelen. Kijk hiervoor op de volgende pagina's:

Storingen:
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic