valkje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel internet Samsung Galaxy Grand Duo

Nog steeds problemen. Geen verbinding met internet. Niet thuis (femtocel) niet buitenshuis in verschillende delen van het land (sinds 21 september al). Ook met 2g geen verbinding 😞
inmiddels contact opgenomen met zakelijk adviseur omdat ik geen reactie terug krijg van de helpdesk. (red busisness super abo)
2 Reacties 2
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi valkje,

Je geeft aan dat je in verschillende delen van het land problemen ervaart. Heb je je simkaart en toestel ook al eens getest in een Vodafone winkel?
valkje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ja, zelf de simkaart in een ander toestel gestopt -> geen netwerk. Naar de vodafonewinkel geweest. Daar is veel heen en weer gebeld geworden. Duurt even eer je iemand aan de lijn hebt die het antwoord weet. De storing op mijn telefoon (Samsung Galaxy Grand Duo) werd veroorzaakt door een software probleem. Hierdoor werkt de vodafone sim niet in een dual sim toetstel. Wel een beetje raar, want dat deed, en doet die wel in een samsung galaxy duo, galaxy young. Nu is het dus wachten tot de software aangepast is zodat de vodafone sim weer functioneert. (de T-mobile sim doet het wel, in hetzelfde toestel).

Vind het alleen een beetje vreemd dat mijn werkende gsm toestel andere software nodig heeft om de vodafone sim te laten werken. Iets wat voor 21 september geen probleem was.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic