Calypso

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel dataverkeer 2593

Sinds enkele dagen kan ik thuis geen mobiele gegevens meer ontvangen. Zowel via 3G als via H+ lukt het niet om verbinding te krijgen. Op mijn werk heb ik geen problemen, dus aan de telefoon ligt het niet.
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Calypso,

Ik zie wel enkele meldingen in Den Haag. Kun je geen verbinding maken via 3G? Of ontvang je wel 3G signaal, maar heb je last van een trage verbinding? Heb je al eens getest of je via 2G wel verbinding kunt maken?
Calypso
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan inderdaad geen verbinding maken met 3G of H+. 2G heb ik niet apart getest, maar aangezien hij op automatisch staat kan ik ook via 2G geen verbindig maken denk ik. Ik zal 2G eens apart proberen vanavond. Normaal heb ik thuis geen enkel probleem met verbinden, alleen sinds een paar dagen lukt het dus niet meer. Postcode is 2593VV.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Calypso,

Ik zie op dit moment in elk geval geen storingen of werkzaamheden op die specifieke postcode. Wel op andere locaties in Den Haag. Zou je ons even iets kunnen laten weten als het via 2G wel werkt? Als je niet zeker weet hoe je dit kunt testen, laat ons dan even weten welk toestel je precies hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic