moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Geen HTC Medialink HD bij een Vodafone geleverde HTC One

Ik ben nu al vijf dagen bezig om via de HTC actie link de HTC Media Link HD te verkrijgen. Deze is uitdrukkelijk door jullie toegezegd aangezien jullie ook met deze actie meedoen. Wat schetst mijn verbazing, mijn HTC One Silver, die ik afgelopen zaterdag van jullie ontvangen heb is uitgesloten van deze actie omdat er geen actie sticker op de verpakking zit, en dit wordt bevestigd als ik mijn IMEI nummer op die site moet ingeven. Dus ik lig al dagen in de clinch met HTC blijkt het gewoon aan jullie te liggen. Waarom zeggen jullie dat ik die Media Link HD kan verkrijgen terwijl dit helemaal niet waar is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
moby008
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb nog een dag intensief op en neer gemaild met de klantenservice van HTC. Ze hebben daarop mijn IMEI nummer in de database gezet van de Medialink actie. Daarna moest ik opnieuw proberen en het werkte. Ik krijg nu binnen 10 werkdagen de Medialink toegezonden.
 
Het best kunnen mensen die nog problemen ondervinden mailen met: info@htcmedialinkhd.com
Dat is de helpdesk die mij ontzettend goed geholpen heeft.
 
ps, moderator Annabelle, dit is de foutmelding die ik kreeg: “ Het IMEI nr is niet geldig of je hebt een toestel gekocht zonder actiesticker en komt helaas niet in aanmerking voor deze actie. “
 
Gr, moby.

Bekijk in context

10 Reacties 10
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi moby008,

Het klopt inderdaad dat je kosteloos een HTC Media Link HD kunt aanvragen via: http://www.htcmedialinkhd.nl. Deze informatie werd ook vermeld op onze website tijdens de actieperiode.
Registreren voor de Media Link HD kan alleen onder bepaalde voorwaarden.Bij het pre-orderen/aankopen van de HTC One ontvang je een bewijs. Samen met het IMEI nummer, is dit bewijs nodig om de Media Link HD te bestellen. Bekijk de volledige actievoorwaarden op: http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/

dvandorenmalen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb precies het zelfde probleem. Op 26 April heb ik ook bij Vodafone mijn nieuwe HTC One besteld om van deze actie gebruik te kunnen maken. Tijdens mijn telefonische bestelling heb ik nog een nadrukkelijk gevraagd of deze actie op dit toestel geldig was. De meneer die ik aan de lijn had verzekerde mij ervan dat dit het geval was.
Vandaag heb ik de HTC One ontvangen maar na het invoeren van mijn gegevens en het IMEI nr kreeg ik ook de melding dat mijn toestel de actie sticker mist.
Zojuist heb ik de klantenservice van Vodafone gebeld en hier werd mij verteld dat dit een bekend probleem is en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice van HTC. Zij zouden mij dan een link geven om de HTC Media Link alsnog te kunnen bestellen. Mocht dit niet lukken dan kon ik mijn toestel terug sturen naar Vodafone en mijn abonnement annuleren.
Mij bekruipt hier het gevoel dat ik straks van HTC naar Vodafone en weer terug wordt gestuurd.
Het ergste van alles is dat de actie nu voorbij is dus dat je via een andere aanbieder ook geen Media Link meer kan krijgen.
 
MikeM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HI, i have the same problem, ordered on 25th april and got my phone today and there is no actie sticker and it doesn't recognise my Imei number on the htc site? also in the drop down on there site vodafone isnt even listed yet all other telecoms are in there...
 
please let me know what i need to do, i only accepted the offer to renew and pay the price for the phone when other providers are cheaper because of this actie and ill cancel the contract tomorrow if i dont get a solid answer..
 
my apologese for not writng in dutch
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo Allemaal,

Wat vreemd dat jullie dit overkomt! Ik heb navraag gedaan bij de juiste personen, het bestellen van de Medialink zou niet afhankelijk moeten zijn van een actiesticker. Je kunt als het goed is je gegevens invullen op het webformulier en je aankoopbewijs meesturen. Dit zou genoeg moeten zijn. Willen jullie aangeven wat er precies misgaat(welke foutmelding krijgen jullie?) en eventueel een printscreen uploaden? Dan heb ik munitie om dit terug te koppelen en te kijken wat ik ermee kan doen.
moby008
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb nog een dag intensief op en neer gemaild met de klantenservice van HTC. Ze hebben daarop mijn IMEI nummer in de database gezet van de Medialink actie. Daarna moest ik opnieuw proberen en het werkte. Ik krijg nu binnen 10 werkdagen de Medialink toegezonden.
 
Het best kunnen mensen die nog problemen ondervinden mailen met: info@htcmedialinkhd.com
Dat is de helpdesk die mij ontzettend goed geholpen heeft.
 
ps, moderator Annabelle, dit is de foutmelding die ik kreeg: “ Het IMEI nr is niet geldig of je hebt een toestel gekocht zonder actiesticker en komt helaas niet in aanmerking voor deze actie. “
 
Gr, moby.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Super-info moby 🙂 Ik weet zeker dat je daarmee een hoop mensen helpt.

Wij gaan deze info aan onze kant ook doorgeven, als het van twee kanten komt zijn eventuele problemen des te sneller opgelost.
dvandorenmalen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb HTC gebeld en zij hebben ook mijn IMEI nr aan de database toegevoegd. Ook ik kon daarna mijn bestelling plaatsen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Helemaal top dvandorenmalen!:D
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
nou gelukkig, ik heb ook geen sticker maar heb toch inmiddels wel mijn medialink binnen, wel jammer dat htc watch nu juist in nederland gaat stoppen 😞
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wel zuur, lijkt alsof alles misgaat rond de One ..
Ik heb hem afgelopen vrijdag(3 mei) mn htc in de winkel gekocht en heb de media link zonder problemen besteld.. Tenminste heb een bevestiging gekregen. Nu is het afwachten of ik hem binnen krijg. Heb nog geen bericht terug gehad vsn Htc.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic