Waka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen korting wel beloofd tijdens verlengen

Beste,
Ik heb aantal maanden geleden mijn contract verlengd en dat was op een voorwaarde dat ik korting zou krijgen bij verlengen van mijn abonnement. Hiermee was uw medewerker van opzeg telefoon akkoord gegaan en werd er na overleg mij korting van €2,- verstrekt. In plaats van €19,- zou ik €17,- betalen voor Smart L.

Maar nu komt het, ik heb nu al twee keer rekening gekregen waar ik niet mee eens ben. Er wordt standaard bedrag in rekening gebracht terwijl er mondeling akkoord was bereikt voor korting.

Ik zal deze foutieve rekening niet nog eens betalen welke ik al eerder betaald heb van vorige maand.

Hierbij het verzoek om de juiste factuur in rekening te brengen, want ik voel me zo wel genaaid door jullie. terwijl ik al jaren klant ben krijg ik dit en nu is t genoeg!! Gaarne zo snel mogelijk oplossen zodat jullie op tijd betaald krijgt.

Met vriendelijke groet,

Waqar
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend dat dot is gebeurd@Waka
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik rad je an om hierover contact op te nemen met de klantenservice zodat het nagekeken kan worden en indien aangepast.

Vanuit hier kan ik het helaas niet oppakken. Dit is omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten, die beantwoord worden door forumgebruikers. Hierdoor kunnen wij niet in de systemen vanuit hier. Ook heeft dit te maken met jouw privacy. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic