Panic

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen korting ondanks VodafoneZiggo combinatie?

Hi!

Ik hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag.
In december 2016 heb ik een abonnement afgesloten voor €46 per maand; ook heb ik een Friends and Family code gebruikt voor korting gedurende de gehele abonnementsduur, dus werd dit €38 per maand.
Nu is al een tijdje de VodafoneZiggo actie actief, waarbij ik zou verwachten nog een additionele €5 korting te krijgen op mijn abonnement.
Klopt dit, en moet ik dan €5 x het aantal maanden gecrediteerd krijgen, of mis ik iets?

Alvast dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Panic
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je aan deze regels voldoet:
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!

Bespaar non-stop € 5 op alleen een Red abonnementen aangesloten na 18 april 2017. Of je nu kiest voor Sim Only, of voor een Red abonnement met telefoon.

Als dit allemaal klopt dan moet je 5,- euro korting krijgen. Het is dus heel goed om even te kijken of je aan deze voorwaarden voldoet. Laat nog even weten of je dan wel of geen korting zou mogen krijgen. Denk je dat je toch recht hebt op die korting en dat alles klopt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, die kunnen dit voor je regelen. Hoor het graag nog van je.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Panic
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je aan deze regels voldoet:
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!

Bespaar non-stop € 5 op alleen een Red abonnementen aangesloten na 18 april 2017. Of je nu kiest voor Sim Only, of voor een Red abonnement met telefoon.

Als dit allemaal klopt dan moet je 5,- euro korting krijgen. Het is dus heel goed om even te kijken of je aan deze voorwaarden voldoet. Laat nog even weten of je dan wel of geen korting zou mogen krijgen. Denk je dat je toch recht hebt op die korting en dat alles klopt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, die kunnen dit voor je regelen. Hoor het graag nog van je.
Panic
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Energieboy,

Thanks voor je reactie.
Ik voldoe inderdaad aan de voorwaarden, maar op een rare manier.
Mijn abonnement was besteld op 23-12-2016, maar ging in op 26-04-2017. 🙂
Ik heb in ieder geval even contact gehad met Vodafone zelf, en zij zullen kijken of zij een passende oplossing kunnen bedenken.

In ieder geval bedankt voor je reactie!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, je bent in ieder geval weer een stapje verder 🙂
Laat nog maar even weten hoe het afloopt, als je dat wil natuurlijk.

Zoals je zegt, het verloopt net even een beetje vreemd met je abonnement maar voor mij is ingaan op 26 april en niet de dag van aanvraag. Maar ja, je weet het maar nooit met kleine letters. Laten we hopen op een mooie passende oplossing van Vodafone 🙂
Panic
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist een SMS-je gekregen van Vodafone, een beetje jammer.
Blijkbaar moet het abonnement / de verlenging aangevraagd zijn op of na 18-04-2017.
Niks aan te doen, I guess.
Vind het wel een beetje een "wegveeg" reactie van Vodafone.. Want inderdaad, als je contract ingaat op 26-04-2017 is dat toch de ingangsdatum?
Zo niet, dan zou mijn huidige contract lopen tot 23-12-2018, en niet 26-04-2019, vind je niet?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, ik zou zo ook denken maar zoals ik zei, er zijn vast weer regeltjes.
Beetje jammer is het natuurlijk wel, begrijp ook dat je hier niet op zat te wachten.

Ik kan er ook niets aan doen, sorry.
Wat je alleen nog kan doen is een klacht indienen, misschien helpt dat?
Panic
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Haha, ach, zij moeten ook gewoon geld blijven verdienen, en voor €5 per maand draaien zij hun rug niet om, zo'n geschil gaat gewoon de prullenbak in, en ik denk niet dat het de moeite waard is voor mij én VF om dit op te blazen.
Ze hebben voor nu in ieder geval wel wat punten verloren op het gebied van klantvriendelijkheid en meedenken met de klant.

Alas, toch bedankt voor je reacties en tips Energieboy :wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic