Robv1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen inzage in mijn tegoeden

Sinds februari heb ik op geen enkele manier een goede inzage in mijn bel en data tegoeden. Ondanks div X bellen met Vodafone, storing? Is het probleem nog steeds niet verholpen. Div X de app verwijderd, ook in mijn Vodafone dan wel per sms krijg ik geen goed overzicht. Iedere maand worden mijn nieuwe tegoeden bij mijn oude opgeteld, er is nooit iets verbruikt sinds februari terwijl ik toch bel etc. Vodafone heeft mijn al div X belooft het op te lossen maar er verandert niets. Gisteren nog gebeld, werd doorverbonden en vervolgens wordt de verbinding wéér verbroken. Wie o wie kan mij helpen,?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou je heel graag verder willen helpen maar vanuit hier kan ik niks betekenen voor je. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Vanuit hier kan ik namelijk niet in de systemen. Je dient bij de klantenservice te vragen naar de afdeling smartphone crew/data
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten. Robv1 Lees voordat je een bericht plaatst eerst de regels.
Robv1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag zoals aangegeven na ruim een half uur in de wacht gestaan te hebben contact gehad met de afdeling.
Na véél uitleg over mijn probleem. Word er verteld dat mijn tegoeden zoals in mij Vodafone etc wel correct zijn? Ik bel en verbruik al vanaf februari data en er word niets afgeschreven en alléén maar te goeden bij geschreven. ??? Dit klopt word er verteld. Echter dit is niet juist, in verbel al mijn belminuten etc.
Ook wordt er weer verteld dat er een storing is, al sinds februari?? Ik ben er klaar mee, e.é.a onbetrouwbaar
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic