LST

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen inzage in dataverbruik MyVodafone App

Ik heb sinds korte tijd een iPhone vaak abonnement. Op de site kan ik in MyVodafone mijn tegoeden en verbruik zien. Ook de data. In de MyVodafone App zie ik echter mijn dataverbruik niet. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van is?
7 Reacties 7
angelique74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, heb ik ook. van de week kon ik op de vodafone app nog mijn dataverbruik zien, wel in het grijs ipv groen. na de update van vandaag is er geen dataverbruik meer te zien. kan de app niet gewoon alle info laten zien die je ook op myvodafone ziet?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi LST,

Dat is vervelend dat je het dataverbruik niet kunt zien via de Applicatie. Ik adviseer je de App eens te verwijderen en opnieuw te downloaden. Kijk eens of het nu wel werkt.

Laat me even weten of het gelukt is.

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
LST
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag maurice,

Het opnieuw installeren van de app helpt helaas niet.

Ik zie alleen mijn beltegoed. Data zie ik niet.

Ik een iPhone-2 vaak abonnement
LST
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb overigens de blox zorgeloos internet 50mb aan staan. Is dat misschien de reden dat ik geen verbruik zie (in de app staat namelijk dat er geen dataverbruik getoond wordt bij internet blox). Op de website zie ik het gebruik overigens wel.
Gigii

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij zijn er wel meer problemen met de App. Heb je de wel de update van de App al geïnstalleerd? Misschien dat dat helpt.
LST
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Dan heb ik meteen de laatste versie neem ik aan.
LST
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu werkt het ineens wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic