Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

alleen noodoproepen?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al ruim een week heel slecht bereik. Heel vaak krijg ik de melding: alleen noodoproepen. Soms staat deze melding er ook terwijl ik wel 3 van de 4 "streepjes" heb. Smsjes ontvang ik pas uren lat...

0654501233 Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik ben deze avond al 2 keer gebeld met het bovenstaande nummer. Het is vodafone voicemail. Is dit normaal? mij lijkt het van niet... Groet Corné

Totaal geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een uur of 7 heb ik al de hele tijd bij de verbinding op mijn BlackBerry SOS staan. HEEL SOMS doet ie het even, maar dan ook maar voor 5 sec. ongeveer. Dit is heel erg irritant en ik vraag me aa...

whatsapp werkt niet?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort de nieuwe whatsapp gedownload alleen het werkt niet met wi-fi?Ik heb het zovaak opnieuw gedownload en mijn blackberry aan/uit gezet alleen werkt het nogsteeds niet?Ik probeer de oude...

Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb bij blox per ongeluk blackberry plus aangeklikt. Ik heb zelf een htc wildifre maar is er een mogelijkheid dat ik dit kan uitschakelen. anders moet ik tien euro per maand betalen voor niks...

Android Versies Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Er zijn in de loop der jaren nogal wat Android versies uitgekomen.Iedere versie met zijn eigen, nieuwe kenmerken. Misschien dat het leuk is om te zien wat de eerste Android versie was ( 1.1) tot e...

Microsimkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb zaterdag een iphone 4 S gekocht daarbij kreeg ik een nieuwe microsimkaartje die eigenlijk al geactiveerd moest zijn maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Zouden jullie die kunnen acti...

Vodafone thuis tv app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de Vodafone thuis tv app geïnstalleerd en gekoppeld aan mijn interactieve box. Ik kan nu wel mijn iPad gebruiken als afstandsbediening en ik krijg tv-beelden, maar het geluid doet het niet. Hoe...

Help! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een Witte blackberry Curve gekocht,Niks werkt!Het internet doet raar en het doet allemaal zo vreemd.Er is niks mee gebeurd.Kan u me helpen.?En zo ja, kan het liggen aan het toestel of z...

Van HTC naar Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn batterij van mijn HTC is overhit dus ik heb mijn simkaart in mijn oude Blackberry gedaan waar ik vroeger een abbonement bij Vodafone mee had. Maar ik kan nu hierop alleen maar smsen en bell...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen