Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik kan al een paar dagen geen internetverbinding meer krijgen via het mobiele netwerk, alleen nog via WiFi. Ik heb alle instellingen al gechecked aan de hand van de Vodafone-site, maar alles is goed ingesteld.
Helaas, ik krijg de volgende melding Service fout Deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nogmaals Maar volgens de gebruiksaanwijzing hoeft er verder niets ingevuld te worden. Ik heb dit probleem een tijdje terug ook gehad en toen was het uiteindelijk een heel eenvoudige oplossing...maar ik ben nogal vergeetachtig... Ik heb uiteindelijk mn SIM-kaart eruit getrokken en jaaa! Ik heb weer verbing! Bedankt voor het meedenken!
Vervelend om te lezen dat jullie niet meer op internet komen. Wij kunnen jullie echter niet verder helpen.
Er word vaak aangegeven 'ik heb de instellingen staan zoals op de website' maar men weet niet of ze de live.vodafone.com APN gebruiken of de office.vodafone.nl APN.
Doe jezelf en daarna ons een plezier en knal de instellingen die ingevoerd zijn op het Forum. Vanaf daar kunnen we dan verder gaan met ondersteuning.
Helaas, ik krijg de volgende melding Service fout Deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nogmaals Maar volgens de gebruiksaanwijzing hoeft er verder niets ingevuld te worden. Ik heb dit probleem een tijdje terug ook gehad en toen was het uiteindelijk een heel eenvoudige oplossing...maar ik ben nogal vergeetachtig... Ik heb uiteindelijk mn SIM-kaart eruit getrokken en jaaa! Ik heb weer verbing! Bedankt voor het meedenken!