Ilsegrasje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet

Beste Vodafone crew,

Ik heb vandaag mijn abbo overgezet naar een red abbo.. Maar nou heb ik geen internet meer, ik zit momenteel op wifi maar 3G doet het niet terwijl die t eerst wel altijd deed.. Wat s er verkeerd gegaan? Groetjes ilse
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Ilse, het omzetten van je abonnement zou eigenlijk niets moeten veranderen. Het enige dat ik kan bedenken is dat je al jaren een zakelijk abonnement had dat nog andere APN instellingen gebruikte.

Zou je willen controleren of je het internet van je toestel is ingesteld op live.vodafone.com?
Zo niet, stel hem daar even op in. Maakt dat verschil?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic