ebosman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet via 3G in postcode 1017 Amsterdam (Rembrandtplein)

Goedemorgen,

Sinds gisteren weer geen internet op het Rembrandtplein in Amsterdam.
Telefoon geeft gewoon 3G of H+ aan, maar er laadt helemaal niets.
Ook met de laptop met mobiel internet geen verbinding !
Het ligt 100% zeker niet aan de instellingen, want als ik 2 grachten verderop ben werkt alles weer.
Dit is wel een regelmatig terugkerend probleem, vorige maand ook al een week geen internet op dezelfde locatie..
Wanneer wordt het opgelost ??

Eric


3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ebosman ,

Zou jij even kunnen kijken op de links in mijn bericht of er enige werkzaamheden of storingen zijn?
Misschien dat je even kunt kijken of je wel via het 2G netwerk kunt bellen en SMSen of de APN opnieuw in te stellen.

Je kan ook van de volgende tips gebruik maken, zie deze hier.
ebosman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SamsungExpert,
Uiteraard heb ik al gekeken of er storingen of werkzaamheden zijn, maar deze waren niet gemeld voor de genoemde postcode.
Het probleem betreft alleen internet, bellen gaat prima.
Opnieuw opstarten en instellingen controleren is allemaal niet van toepassing, want als ik van het plein afloop richting rijksmuseum, pakt mijn telefoon vanzelf een andere cel en werkt alles weer zoals het hoort.
Het ligt dus duidelijk aan de cel op het Rembrandtplein.
Ook is het niet de eerste keer, vorige maand was er ook bijna een week geen internet op het plein.

Eric

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ebosman ,

Als ik zo kijk vang ik op dat je binnenhuis gebruik maakt van 3G? Dat werkt vaak niet doordat er geen garantie wordt gegeven dat je de snelheden behaald.
Heb je dit al doorgegeven aan de klantenservice, en ben jij de enigste of zit je daar met meerdere Vodafone klanten hiermee? Want anders kun je ook vermelden dat andere bewoners hiermee problemen ondervinden.

Het is natuurlijk en druk plein en misschien dat er toekomstige plannen zijn om het 3G netwerk te verbeteren alleen of dit zo is kan ik je helaas niet mededelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic