PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Geen internet st willebrord

Hoi nog steeds geen internet op postcode 4711 AC gr Peter valentijn
13 Reacties 13
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 

En heb je al eens op het topic storingen geklikt en gekeken of je woonplaats er tussin staat.

Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

De dekking is goed op die postcode en ik zie geen meldingen van storingen of werkzaamheden.

Sinds wanneer heb je hier last van?
Probeer even de volgende stappen uit dit topic: Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen.
Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi op postcode 4711JH ook geen Internet al vanaf eind augustus is case aangemaakt en ben verschillende keren gebeld door klantenservice voor mijn probleem .Ze hebben toen hoogste prioriteit aan gegeven. Van de week alweer gebeld om status te vragen en die verklaarde dat er wel degelijk iets niet in orde was en dat ze niets voor mij konden betekenen en gewoon moest afwachten. Kon klacht indienen bij Vodafone. Hoe zouden ze het vinden als de rekening niet meer betaal en het probleem zou voorleggen aan een of meer consumenten programma op tv .Iets aanbieden en totaal plaatselijk geen Internet hebben is in gebreke zijn .Gewoon eerlijk zijn tegenover je trouwe klanten want anders raak je ze kwijt. Moet dit bericht plaatsen met thuiswerk wifi , , moet ik nog wat toevoegen????
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi idd de dekking is in orde 4 van de 5 streepjes 3G maar geen internet op 4711 EC ook de app open signal
Vind geen connectie en een speedtest werkt ook niet dit is al weken aan de hand.
Er is een case van aangemaakt maakt opgelost is het niet gr peter valentijn
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi,

En hoe zit het dan precies met 2G? Werkt dat wel naar behoren of is die dekking ook verminderd?
Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja 2 G werkt wel maar heb de gegevens al zo veel maal doorgegeven .toestel zoekt op automatische afstemming naar snelste signaal maar dat krijgt het even en gaat dalen naar 0 asu. Schakelt naar 3 G ook even signaal en daalt naar 0 asu enschske verder naar 2 G het gewone oude netwerk. Door het telkens schakelen en zoeken naar het sterkste signaal daar het mis en kun je niets ontvangen .
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Idd 2 G werkt gewoon bellen en sms'en gaat gewoon ook het 3G signaal is sterk zat 4 van de 5 bolletjes maar geen internet en dit al een hele tijd!
Gr Peter valentijn
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Tiny1956 schreef:
Ja 2 G werkt wel maar heb de gegevens al zo veel maal doorgegeven .
Hi Tiny,

Via het forum kunnen wij niet zien wat er al eerder is besproken met onze klantenservice. Dit is namelijk geen regulier klantenservicekanaal en wij hebben via het forum ook geen toegang tot jouw gegevens. Je geeft aan dat je het in Augustus hebt laten onderzoeken door onze klantenservice en dat daaruit is gekomen dat er inderdaad iets niet in orde is. Wij zien in ons systeem echter geen meldingen over problemen op die postcode. Ik raad je daarom toch aan om nogmaals contact op te nemen zodat ze het nogmaals kunnen onderzoeken.
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Nog steeds geen goed internet op postcode 4711 EC gaat wel erg lang duren!!! Gr Peter valentijn
Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vandaag nogmaals contact gehad met klantenservice en gevraagd naar opheldering van de langdurige klachten omtrent de plaatselijk zeer slechte ontvangst van internet.Gevraagd of ze serieus omgaan met de informatie die ze ontvangen .wordt maandag teruggebeld voor status en de verdere gang van zaken.Storing kan altijd maar dient toch op redelijke termijn opgelost te worden naar mijn mening en niet maanden lang te duren waar de consument duur moet voor betalen.met vriendelijke groet Tiny.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Tiny1956 schreef:
Heb vandaag nogmaals contact gehad met klantenservice en gevraagd naar opheldering van de langdurige klachten omtrent de plaatselijk zeer slechte ontvangst van internet.Gevraagd of ze serieus omgaan met de informatie die ze ontvangen .wordt maandag teruggebeld voor status en de verdere gang van zaken.Storing kan altijd maar dient toch op redelijke termijn opgelost te worden naar mijn mening en niet maanden lang te duren waar de consument duur moet voor betalen.met vriendelijke groet Tiny.
Ok, hopelijk krijg je snel meer informatie!
Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu 2 weken later en zelf contact gezocht met klantenservice storing toppic weer geopend en geen verbetering alleen verslechtering nu totaal geen verbinding meer Ben noodgedwongen dit te plaatsen onder mijn eigen thuis wifi anders kon ik de niet eens plaatsen. .Het is wel gemakkelijk geld verdienen zo Vodafone wel aanbieden met abonnement en de klant gewoon in de kou later staan en lekker niks doen. Als abonnement is verlopen bent u gewoon een klant die al 20 jaar gebruik maakt van u diensten kwijt .Wees eerlijk en doe er alsjeblieft er iets aan.zodat ik Vodafone weer aan kan bevelen aan vrienden en bekenden. Nu raad ik ze het ten zeerste af . Groetjes van Tiny
PeterValentijn
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Tiny ben vandaag terug gebeld omdat ze de telefoon van mijn vrouw wilden tracen of zo iets.maar die is op haar werk dus heeft ze daar geen tijd voor.ik moet nu aangeven wanneer ik op die lokatie ben en dan kunnen ze een aantal testen doen. Weet alleen niet wanneeroet werken . Het is de mast van de Irene straat
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic