kim1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy s4 valt geregeld uit

Hallo,

Mijn batterij geeft aan dat hij volledig opgeladen is, maar als ik een spelletje zit te doen, dan valt hij uit. En duurt het een tijdje voordat hij weer aan gaat.

als hij uit is gevallen, dan zet ik hem gelijk weer aan en dan valt die nog 3/4 keer uit voordat hij het weer gaan doen. Zelf al zit ik gewoon op Facebook dan valt hij uit.

Nu heb ik hem net 2 dagen terug van reparatie, heb het ook met de reparatie aangegeven dat hij regelmatig uitvalt, ze hebben toen een softwareupdate gedaan.

wat kan hier de reden van zijn?

Met vriendelijke groet
Kim Visser
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dan heb je waarschijnlijk de Android 4.3 Update op het toestel staan.
De reden kan zijn dat de software niet vlekkeloos is verlopen dat houd in dat het toestel qua software wat beschadiging kan hebben gekregen bij en aantal bestanden.

En reset op het toestel kan en effect hierop hebben voordat je dat doet maak eerst wel en Back Up van je data via Samsung Kies.
kim1992
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe ga ik mijn telefoon resetten?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dit kun je doen door naar Apps te gaan dan naar Instellingen zie dan Accounts en onderaan de opties zie je Back Up maken en terugzetten. Nog voordat je dit doet connect eerst je telefoon aan de PC of laptop met Samsung Kies om geen gegevens zoals contacten, foto's, video's, afspraken of al je smsjes.

Laat het ons even weten of het gelukt is hiermee.
kim1992
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb de telefoon gereset, maar helaas valt hij nu elke keer uit al met het opstarten terwijl mijn batterij gewoon opgeladen is
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dan zou je en Samsung Serice Center kunnen bezoeken om te kijken of zij misschien het probleem kunnen oplossen, je kunt natuurlijk ook langs gaan bij en Vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic