Robvb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet na update iPhone

Hallo ik heb zojuist mijn i phone xs een update versie iOS 12.1 gedaan. Daarna heb ik geen internet verbinding meer. Ik kan wel bellen. En heb wel WiFi. Wie weet een oplossing bij voorbaat dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij de iPhone mag je naar de instellingen gaan - mobiele netwerken - opties -mobiele data netwerk. Hier mag je invullen live.vodafone.com
gebruikersnaam vodafone en wachtwoord vodafone.
Kun je laten weten of het gelukt is? Vaak helpt het ook even om je toestel opnieuw op te starten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Robvb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik naam aan dat je je telefoon al een keer uit en weer aan hebt gezet.
Probeer je toestel eens in vliegtuig modes te plaatsen en daarna weer terug, kijken of het lukt. Lukt dit niet dan zou je nog handmatig je netwerk aanpassen en dan weer terug zetten naar Vodafone.NL.

Daarnaast kan je ook nog controleren door je netwerk instellingen te herstellen, dan zet het toestel alles weer even terug naar het begin, qua instellingen. Let wel op, je raakt dan je WiFi instellingen kwijt!

Daarnaast ken je ook nog je APN instellingen controleren:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com (office.vodafone.nl als je zakelijke klant bent)
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij de iPhone mag je naar de instellingen gaan - mobiele netwerken - opties -mobiele data netwerk. Hier mag je invullen live.vodafone.com
gebruikersnaam vodafone en wachtwoord vodafone.
Kun je laten weten of het gelukt is? Vaak helpt het ook even om je toestel opnieuw op te starten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Bij de iPhone mag je naar de instellingen gaan - mobiele netwerken - opties -mobiele data netwerk. Hier mag je invullen live.vodafone.com
gebruikersnaam vodafone en wachtwoord vodafone.
Kun je laten weten of het gelukt is? Vaak helpt het ook even om je toestel opnieuw op te starten.

Oh ja, Iphone moest nog iets bij 🙂
Sorry!
Robvb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top bedankt het heeft gewerkt hij doet het weer !
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te horen! Fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic