paspiselli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen internet, geen 3G, geen telefonisch bereik

Ik heb al  sinds ZONDAG geen toegang meer tot het internet via mijn mobiel ( Iphone5). Zone 1071.
Soms is het 3G icoontje er, soms niet, maar met of zonder - geen enkele toegang tot het net. Ik heb al 3 maal gebeld. Men had initieel geen idee dat er iets mis was, bij 2de telefoontje was men nog niet zeker en, bij mijn derde poging  was er " iets mis en ging men dat zo vlug mogelijk verhelpen".
 
 
Ondertussen zijn we donderdag en nog steeds NIETS. Kijk het kan bij iedereen wel eens mislopen, maar communiceer dan ten minste iets. Maak een pagina aan waar de storingen netjes staan opgesomd zodanig dat je niet door een forum moet gaan ploegen om te weten wat er aan de hand is. Wat is er nu zo moeilijk aan met je klanten communiceren, dan gaan mensen zich ook minder opwinden. Nu hang je uren aan de telefoon om uiteindelijk nog niets wijzer te worden.
 
Ik ben afhankelijk van mobiel data verkeer en informatie, zoals de meeste onder ons. Daarom kies je een provider en betaal je voor diensten die naar behoren moeten worden geleverd. Als men mij dan ook nog eens gaat zeggen dat ik dan maar even naar een WiFi zone moet gaan om verder te kunnen, dan ga ik me opwinden. That is NOT the point!
Kan iemand me nu aub eens DUIDELIJK zeggen wat het probleem is en of dit nog heel lang gaat aanhouden. Ik moet ook dringend kunnen uitsluiten of het nog steeds een probleem bij jullie is, of, indien dit niet meer het geval is, er een probleem is met mijn SIM card zodanig dat ik die dan ook zsm kan laten vervangen.
 
Het is trouwens ook totaal onlogisch dat ik dan ook nog steeds moet gaan betalen als ik naar jullie moet bellen om enige informatie te krijgen, en dan ook nog steeds zelf moet terugbellen om een update te krijgen. Zoals eerder gezegd niemand is perfect maar je kan wel COMMUNICEREN EN INFORMEREN. Daat scoren jullie momenteel heel laag in. 
2 Reacties 2
daantje1411

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JUIST!!! Mijn idee!!!
Maar goed er gebuert helaas niks....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Paspiselli en Daantje1411, er blijken inderdaad problemen te zijn op deze postcode waardoor het 3G netwerk niet optimaal werkt. We hebben deze signalen eerder ook o.a. via het forum ontvangen - hiervoor dank - en doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen. Ik raad je aan in de tussentijd het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken. We proberen werkzaamheden, storingen etc. zo goed mogelijk te communiceren. Echter is het communiceren van storingen niet altijd even gemakkelijk omdat hier meer bij komt kijken en we afhankelijk zijn van de signalen van onze klanten en interne afdelingen. We werken er in ieder geval aan om dit te verbeteren. Bedankt voor de feedback.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic