Hoi
LisetteSaskia Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat voor een toestel heb je?
Heb je je Simkaart ook al in een ander toestel gedaan en deed die het daar wel bij?
Al eens een ander Simkaart in je toestel gedaan, werkte het toen wel?
APN instellingen al gecontroleerd?
*Netwerkinstellingen een reset gegeven?
Als je geen tweede toestel en/of Simkaart hebt dan kan je het best even langs een Vodafone winkel gaan. Daar kunnen ze je prima helpen om te kijken wat er aan de hand is. Misschien is dat ook het beste om te doen als het allemaal niet wil lukken.
*Hier heb ik nog wat instellingen die nodig zijn voor Internet:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com (office.vodafone.nl als je zakelijke klant bent)
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld (bij een iPhone zet je hier: vodafone)
- Wachtwoord: Niet ingesteld (bij een iPhone zet je hier: vodafone)
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4