jobt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen gehoor - gebeld door pri'venummer

Goedemiddag,

De laatste tijd hoor ik vaak dat ik onbereikbaar zou zijn en in gesprek, terwijl dat niet het geval is. Op mijn toestel kan ik dan later terugzien dat ik ben gebeld door een onbekend nummer. Het probleem speelt bij sommige toestellen die me bellen en bij andere niet. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jobt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je onbereikbaar bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Heb je je Sim-kaart al eens in een ander toestel gestoken? Dit om te zien of het aan je toestel ligt of aan het kaartje. Heb je geen toestel om dit uit te proberen, ga dan langs een Vodafone Winkel. Of staan je instellingen wel goed van je telefoon? Dat je bv niet gebeld mag worden als het om een onbeperkt nummer gaat?

Zijn een paar dingen waar je naar kan kijken. Wie weet kan het op die manier opgelost worden en lukt het nu niet dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of kijken op deze pagina om te zien of er storingen zijn. Je kan daar dan ook een melding maken van je storing!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @jobt,

Heb je iets gehad aan de tips van @Energieboy? We ontvangen graag een update!

Groetjes, Sharon
jobt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de simkaart er opnieuw uitgehaald en handmatig opnieuw het netwerk gekozen. Mocht het probleem zich nog een keer voordoen, ga ik even naar de Vodafone-winkel . Helaas word ik niet iedere dag gebeld, dus weet ik niet direct of het geholpen heeft.
Dank voor jullie hulp!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan, we horen het natuurlijk graag mocht dit niet de oplossing zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic