Geran

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen dubbele data bij Red Unlimited bij combineren Vodafone&Ziggo

Voor de 4e keer ga ik nu proberen om een bericht te typen op dit belachelijk omslachtige community platform. Ik heb Vodafone en ziggo. Waarom staat bij mijn Vodafone dat ik geen ziggo heb en dus ook geen dubbele data enzo krijg? Dit schuifje kan ik ook niet zelf aanzetten, graag uitleg.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @Geran, welkom hier. 

Een dubbelcheck kan nooit kwaad. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat je Red Unlimited hebt als abonnement. Dit abonnement heeft dus al onbeperkt internet waardoor dubbele data niet van toepassing is. Als je op de factuur kijkt, dan zie je dat de voordelen van Ziggo en Vodafone wel worden toegepast, omdat er een bedrag van € 7,50 wordt verminderd. Dit staat op de volgende wijze op de factuur.



 De gratis Extra's omdat je Vodafone en Ziggo combineert worden dus wel toegepast 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Uitleg kan twee kanten op. 
1) adres gegevens is in deze belangrijk. Je adres gegevens moeten bij Vodafone en Ziggo exact hetzelfde zijn. Als daar

maar 1 fout in staat dan krijg je geen combinatie voordeel. Controleer deze en pas aan welke niet juist is.


2) je hebt net Vodafone en Ziggo? Dan moet je gewoon even rustig afwachten, het kan 1 a 2 weken duren voor je deze combinatie voordeel krijgt. Ziggo is dan wat sneller en Vodafone stuurt je een sms als het zo ver is. 

Is het geen van deze twee, wacht dan hier op iemand van Vodafone om met je mee te kijken. Laat dan ook even weten of een van deze twee het was, of niet. Lees ook even onderstaande balk. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Geran
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie.

 

1) de adresgegevens bij zowel ziggo als Vodafone staan op hetzelfde adres, email, rekeningnummer etc.

 

2) ik ben al jaren klant, sinds de nieuwe app is dit een probleem.

 

Helaas is dit dus niet de oplossing..

Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Heb je ook al online gekeken in je My Vodafone? Misschien dat het daar wel in staat, even ter extra controle 😁

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @Geran, welkom hier. 

Een dubbelcheck kan nooit kwaad. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat je Red Unlimited hebt als abonnement. Dit abonnement heeft dus al onbeperkt internet waardoor dubbele data niet van toepassing is. Als je op de factuur kijkt, dan zie je dat de voordelen van Ziggo en Vodafone wel worden toegepast, omdat er een bedrag van € 7,50 wordt verminderd. Dit staat op de volgende wijze op de factuur.



 De gratis Extra's omdat je Vodafone en Ziggo combineert worden dus wel toegepast 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

🤐ik zeg maar niets meer..... beetje dom om over Unlimeted te lezen, want dan heb je geen dubbele data, je hebt al unlimited. Fijn dat Cecilia er is en wel met een scherpe blik kijkt 😉

Geran
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Cecilia 

 

Bedankt voor je reactie en uitleg! Ik denk dat ik in de war ben geraakt omdat de Vodafone app mij een tegoed laat zien van 10gb per maand. Ik ga er dan maar van uit dat dit een visueel iets is en dat ik daadwerkelijk onbeperkte data heb.

 

Bedankt @Energieboy voor je reacties!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic