Mlis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen data na nieuwe SIM

Vandaag heb ik mijn nieuwe Xperia XZ gekregen. Omdat mijn huidige micro-sim er niet in paste, heb ik een nieuwe nanoSIM erin gezet en deze via de klantenservice geactiveerd. Nu doet alleen mijn data het niet.
Ik kan wel gewoon gebeld worden of smsjes ontvangen, maar ik kan buiten WiFi om geen internet gebruiken. Bovenin staat wel een 3G logo, maar het mobiele internet doet het niet.
Enig idee waardoor dit zou kunnen komen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mlis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja het is al gelukt, zijn even langsgegaan in een Vodafone winkel en het bleek dat de APN niet ingesteld stond

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mlis, welkom op het forum! Ik zie dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Werkt het inmiddels wel? Vaak is het nog nodig om je toestel opnieuw te starten.
Mlis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja het is al gelukt, zijn even langsgegaan in een Vodafone winkel en het bleek dat de APN niet ingesteld stond
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey ,

Fijn om te horen dat je problemen in de winkel zijn verholpen :)! Voor vragen zijn we gewoon bereikbaar.
Fijne avond.
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te lezen dat het opgelost is
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic