yolo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen dagbundels meer mogelijk??

Vanmorgen probeerde is via SMS 'DAG' naar 4000 de dagbundel van 10 GB te activeren maar dit lukte niet. Via de operator kreeg ik te horen dat deze optie per direct is afgeschaft (staat nog wel op de website!) en dat ik nu dus aan duurdere data-opties vast zit. Waarom is deze aantrekkelijke optie van de ene op de andere dag afgeschaft?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hij staat weer aan yolo 🙂
Als je een My Vodafone account aanmaakt, kun je de bundel gewoon activeren.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi yolo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weer niet waar je hebt gekeken maar de prepaid dingen zijn aangepast. Bekijk deze pagina even: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/zo-werkt-prepaid.shtml

Lees wel dat daar ook staat DAG. Misschien dat het hoofdletter gevoelig is? Neem anders even contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je daar vast verder mee helpen.
yolo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Energieboy. Dank voor je reactie. Zoals aangegeven had ik reeds met de klantenservice gebeld. Ene Murat vertelde mij dat de dagbundels per direct waren afgeschaft. Ik had reeds met kleine en grote letters geprobeerd maar dat maakt dus niet uit...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Yolo,
Zover ik weet is het nog steeds mogelijk om de dagbundels aan te zetten.
Zal ik met je meekijken?
yolo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Steven, goed je weer te zien. Je had me afgelopen weekend ook goed geholpen!
graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, dan start ik even de systemen op en pak ik de gegevens er even bij. Kom zo bij je terug.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hij staat weer aan yolo 🙂
Als je een My Vodafone account aanmaakt, kun je de bundel gewoon activeren.
yolo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ok super. Ik had de sms ontvangen. Tevens kreeg ik de sms dat de maandbundel weer aan zou staan? Dat is niet de bedoeling want die gaat automatisch vernieuwen als ik straks weer in het buitenland zit. Ben slechts tot woensdag in Nederland en de rest van het jaar buiten Europa.
ik zal een vodafone account aanmaken. Via SMS lukt het niet om het uit te zetten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Hij staat weer aan yolo 🙂
Als je een My Vodafone account aanmaakt, kun je de bundel gewoon activeren.

Maar hoe kan dit nu Steven?
Op internet, jullie website, staat toch gewoon dat het mogelijk is om een DAG pakket af te sluiten. Staat het dan alleen voor Yolo aan of voor iedereen? Is mij nu niet duidelijk of het dan gewoon toch door iedereen te gebruiken is. Bedankt voor de bredere uitleg.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dat klopt yolo , deze heb ik ook weer uitgezet.... Had de eerste keer de verkeerde bundel te pakken. Ik had de maandbundel van aangezet en daarna ook meteen weer uit. Excuses.
De maandbundel zag ik trouwens niet in het overzicht staan bij aangesloten bundels.
yolo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
OK bedankt weer Steven!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic