amber_diana

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigingsmail Dealdirect Vodafone.

Op 25 september (twee dagen geleden) heb ik via Dealdirect.nl een abonnement bij vodafone afgesloten.
Ik heb alleen nog steeds geen bevestigingsmail gekregen. Geen idee wanneer de mobiel komt (of hij überhaupt komt) en of alles wel goed is gegaan.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En wat ik eventueel kan doen..?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Amber_diana,
Fijn dat je voor ons hebt gekozen maar jammer om te lezen dat er verwarring is ontstaan over de correspondentie die wij erover sturen.
We voeren eerst een aantal checks uit, en regelen eventueel het nummerbehoud. pas als dat allemaal geregeld is, sturen we een bevestiging van je order. Het zou vreemd zijn als we alles al zouden bevestigen en uiteindelijk kan de deal niet door gaan toch?
Ik stuur je een link naar een topic waarin we uitleggen hoe we alles verwerken. Er staat ook een video over de verwerking.

Groetjes, Per

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @amber_diana,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd met ervaringen. Deze ervaringen zijn uiteraard nog welkom.

Ik heb zelf geen ervaringen met Dealdirect. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van Dealdirect, dan kan de status worden nagekeken.
wvdrdk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb afgelopen dinsdag 27 jan 2015 een besteling gedaan bij dealdirect voor een abonnement bij vodafone als nieuwe abonnee met nummerbehoud.Bij de afronding van de bestelling kreeg ik een "bedankt voor je bestelling​" welke ik heb geprint.Op deze print staat vermeld dat ik een bevestiging ontvang van de bestelling via een email, dit gebeurde echter niet.Heb vervolgens telefonisch contact opgenomen met vodafone en kreeg het advies opnieuw een bestelling te plaatsen.Dit heb ik gisteren gedaan 29 jan 2015 maar kreeg opnieuw geen bevestiging via de mail.Opnieuw gebeld met vodafone en kreeg advies 24 uur te wachten en bij geen bevestiging via het 0900 nummer de bestelling te plaatsen.Kost wel 45 cent per minuut.Nog steeds geen bevestiging ontvangen, heb opnieuw met vodafone gebeld maar die kunnen niets aan het probleem doen. Je kan dus via dealdirect geen klant worden bij vodafone, hoe klantvriendelijk is dat
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Amber_diana,
Fijn dat je voor ons hebt gekozen maar jammer om te lezen dat er verwarring is ontstaan over de correspondentie die wij erover sturen.
We voeren eerst een aantal checks uit, en regelen eventueel het nummerbehoud. pas als dat allemaal geregeld is, sturen we een bevestiging van je order. Het zou vreemd zijn als we alles al zouden bevestigen en uiteindelijk kan de deal niet door gaan toch?
Ik stuur je een link naar een topic waarin we uitleggen hoe we alles verwerken. Er staat ook een video over de verwerking.

Groetjes, Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic