WouterdeVries05

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dienst: Phone game blokkeren

Beste lezers
Afgelopen week heeft mijn zoontje van 2,5 op mijn telefoon youtube filmpjes gekeken.
Blijkbaar heeft hij hierbij de dienst phone game aangezet a € 7,50 per week. Van deze dienst is geen gebruik gemaakt maar werd werd wel na 3 dagen alweer verlengd. Bij deze velenging had ik pas door dat het om een abonnement ging en heb dit gelijk stopgezet. Hiermee is dus € 15 weggegooid...

Nu wil ik graag voorkomen dat zulke diensten zonder meer kunnen worden aangezet Mijn vraag is kan ik dergelijke diensten uitzetten zodat dit niet per ongeluk wordt geactiveerd?

Alvast bedankt voor een reactie.
Vr. groet,
Wouter
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
AI dat is vervelend WouterdeVries05 😞

Het kan zeker geblokkeerd worden. Dit gaat via www.payinfo.nl
Je kunt op de website je nummer invullen. Je krijgt dan een een code toegstuurd via sms. Met die code kun je inloggen.
Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice, dan blokkeren zij dit voor je!

Lisa28

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies het zelfde gehad.
zoontje van 2 was filmpjes aan het kijken op YouTube en ik krijg een sms'je binnen dat ik een abonnement had afgesloten. Met daarbij de info om af te melden.

maar het stomme is nog dat in het venster waar mijn zoontje blijkbaar terecht was gekomen, dus aangaf dat het abonnement was afgesloten voor ipv van 7,50 nu voor null euro. ( ook echt met 2 L'en geschreven) dat was trouwens mijn eerste hint dat er iets niet aan de haak was.
binnen 15 minuten na aanmelding direct weer afgemeld, maar nu zag ik zojuist op mijn factuur dat er 7,50 buiten de bundel is verbruikt!!

vodafone: jullie klantenservice medewerker(s) geven aan dat deze manier van "handelen" een grijs gebied is.
graag zou ik willen weten wat Vodafone voor haar klanten die dit overkomt doet?
of is "het grijze gebied" het helaas pindakaas verhaal?

en is dit in de toekomst te voorkomen, buiten het mijn zoontje niet op mijn meer met mijn telefoon te laten spelen uiteraard.
FS3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag, Ik heb hetzelfde probleem!! Mijn nummer is inmiddels geblokkerd. Een klacht indienen via myvodafone lukt niet. Wat doen we met de betaling?
Anonymous
Niet van toepassing
Dit soort diensten brengen helaas vervelende kosten met zich mee. Ik raad jullie inderdaad aan om de dienst stop te zetten via www.payinfo.nl en eventueel je nummer hiervoor te blokkeren. Mocht dat niet lukken dan kunnen mijn collega's van de klantenservice dit voor je doen.

Daarna raad ik aan om het aan te kaarten via www.vodafone.nl/e-mail
Mocht het niet lukken raad ik aan om een andere browser te proberen of dit via de klantenservice door te spelen naar de afdeling die hierover gaat FS3 WouterdeVries05 Lisa28
JonathanJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem alleen de site payinfo werkt niet om dit zelf af te melden. Hoe nu verder?

Gr Jonathan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JonathanJ, welkom op het Vodafone Forum! Ik heb een melding gemaakt en inmiddels is het alweer opgelost. Je kunt www.payinfo.nl nu weer gebruiken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic