NadineZwarthoed

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen berichten en oproepen meer ontvangen

Hallo! Een tijdje geleden (eind september volgens mij) was mijn beltegoed na een jaar verlopen. Geen probleem, dacht ik, ik heb nog negentig dagen om op te waarderen en zo mijn nummer te behouden. Vandaag (22-11) heb ik weer opgewaardeerd. Tussentijds kon ik niet bellen, gebeld worden, smsjes verzenden of ontvangen. Ik dacht dit door op te waarderen wel weer op te kunnen lossen. Inderdaad, ik kan nu weer smsjes versturen en bellen, maar gebeld worden en smsjes ontvangen gaat nog steeds niet. Hoe los ik dit op?
5 Reacties 5
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @NadineZwarthoed
Oeps dat was net op het randje dan;)
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je bericht. Is het inmiddels opgelost, ben je weer bereikbaar? Vaak helpt het in dit soort gevallen om je telefoon eens even een paar minuten uit te zetten. Je gaat dan helemaal van het netwerk af. Op het moment dat je je dan weer aanmeldt, krijg je alle updates van het netwerk binnen.


NadineZwarthoed
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik ben al ongeveer drie weken op geen enkele manier bereikbaar.. Al meerdere keren geprobeerd via verschillende telefoons om contact te leggen met de mijne, maar dat is telkens mislukt helaas. Zou de klantenservice het op kunnen lossen? Of raak ik aan een compleet nieuwe simkaart?
NadineZwarthoed
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Nadine,
De Collega van de klantenservice kan in ieder geval kijken hoe je geregistreerd staat in diverse systemen. De collega in de winkel kan dat ook en die kan gelijk ook in je toestel kijken of daar wellicht de boosdoener zit.

Succes, Nadine.
Groeten, Per
NadineZwarthoed
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic