Nino85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betreft afwijzing Vodafone garant. door systeem vodafone

Beste, Onderstaande email heb ik ook naar de winkel vodafone Hilversum gestuurt maar omdat ik van mening ben dat het onterrecht is wat er gebeurd is probeer ik het ook via jullie op de hoop dat jullie mij kunnen helpen omdat ik gewoon niet meer weet bij wie ik moet zijn:

Mijn simkaart zat in de iphone tijdens het ongeluk. Ace gebruikt de backoffice systeem van Vodafone om de simkaart te controleren, Deze was een eigen systeemfout/niet ingevoerde telefoon of iets dergelijks dus dit ligt denk ik bij vodafone want zij beheren dit systeem en geen ace (denk ik) en dat wil ik onderbouwen met de volgende Feiten:

- Ik heb een abonnement (0612611838) bij jullie genomen met de Iphone 5S 64GB met het identificatienummer : 358827050782477 dit toestel vertoonde later kuren. Ik heb dit toestel door Ace laten ophalen heb ik een vervangend toestek gekregen

- In plaats van het vervangend toestel te gebruiken heb ik weer mijn blackberry Bold 9900 in gebruik genomen die ik al eerder heb gebruikt. Nadat ik een nieuwe iphone kreeg (refurbished) heb ik een tijd door de blackberry gebruikt. De refurbished toestel had als identificatienummer: 351985068920955 Dit toestel had bij Vodafone geregistreerd moeten worden begreep ik van Gaby van de winkel Bussum. Djiego van Beijeren heeft mij hier nooit van de op de hoogte gebracht of dit toestel gerigstreert. Diego is voormalig zakelijk specialist Hilversum en is overgezet naar een andere vestiging

- Op het moment dat ik ACE bel zeiden zij wij kennen het nieuwe toestel niet of het imeinummer ervan (omdat die nooit geregistreerd is achteraf gebleken) Dus werd mijn verzoek tot rechthebbende claimnummer afgewezen terwijl de simkaart zich in de Iphone bevond.

- Ik kon dit niet geloven en ben naar de winkel in Hilversum bijna gerend. Kwam ik bij de collega Wouter uit. Die heeft mijn Iphone gechecked met de codes om mijn gsm nummer naar voren te laten (van de simkaart die in de telefoon zat) daar kwam het telefoonnummer 0612611838 uit. Vervolgens controleerde hij het imeinummer door een toestel code op iphone in te voeren en daar kwam gewoon het 2e imeinummer naar voren van het refurbished toestel wat in de iphone zat. Vervolgens controleerde hij in het systeem CSM of CSI wat voor toestel er op het netwerk herkend werd en daar stond nog steeds de blackberry 9900. Hij met de klantenservice van Vodafone gebeld die zei dat er een kleine storing is dat het daar aan kan liggen. Ik gaf aan dat ik weer Ace ga bellen en een bezwaar in ga dienen. Datum 29-10-1024



- Naar ace mijn bezwaar getypt en aangegeven dat de winkel heeft gecontroleerd en op het moment van in winkel aanwezig zijn is de juiste simkaart met de juiste verstrekte refurbished toestel geconstateerd terwijl CSM/CSI anders zegt datum 29-10-1024

- Ace stuurt mij een afwijzing en verwijst mij door een brief te sturen naar KIFIT (Ik denk KIFIT staat hier los van dit gaat om een systeem handeling van Vodafone/het netwerksysteem) Datum afwijzing: 06-11-2014

- Ik kon dit weer niet geloven ik weer naar de Vodafone winkel in Hilversum en vraag Wouter van de vodafone Winkel Hilversum om alles te controleren. Wouter controleert mijn Iphone weer. simkaart van vodafone en toestel kloppen nog steeds CSM/CSI zegt weer hetzelfde tegsntrijdig dat de simkaart zich nog steeds in de blackberry Bold bevind: Dit is inmiddels 8 dagen later en jullie systeem heeft niks geupdate. Datum winkelbezoek na afwijzing: 6-11-2014

- Ik kon het niet geloven dat dit zo gegaan was en mijn Iphone nog steeds als een blackberry Bold dus was de dag erna weer naar jullie winkel gegaan met mijn iphone toen kwam ik bij de collega Barry van Vodafone winkel Hilversum uit. Die heeft ook alle bovenstaande checks die Wouter van Vodafone Winkel Hilversum ook heeft uitgevoerd. Hij constateerde weer dat mijn simkaart in de juiste iphone zat met het juiste imeinummer. De toevoeging die hij deed ten opzichte van Wouter was dat hij dit ook in de CRM systeem van jullie winkel zijn constatering heeft uitgeschreven. Dat mijn vodafone simkaart met het nummer 0612611838 in de rerufbished iphone zit die ik van Ace/Vodafone heb gehad met het imeinummer: 351985068920955. Ik begreep er niks van datum van mijn 3e check in jullie systeem door een medewerker van jullie: 7-11-2014

Barry had dus alles in jullie systeem geregistreerd die dag en zei dat de Vodafone Hoofdkantoor deze opmerkingen binnen zou krijgen de dag erna (was vrijdag 7-11) of maandag zou verwerken. Wouter raadde mij aan om een klacht in te dienen op de vodafone website

- Ik dien een klacht in op 11-11-2014 op jullie website met het incident nummer wat ik krijg: Zakelijk - klacht dienstverlening [Incident:141107-000674]

- Het zat mij nog niet lekker hoe dit allemaal ging en heb ik met Gaby contact opgenomen van Vodafone winkel Bussum. Haar het verhaal uitgelegd zei gaf aan dat ik weer contact op moest nemen met Sadaf en dat het via de winkel ook kon gaan. Met sadaf contact opgenomen zij stuurde jouw een email. Een hele belangrijke constatering van deze dag was ook nadat ik Gaby het hele verhaal uit heb gelegd en nadat ik vroeg welke telefoon er nu in jullie systeem stond was dat de Iphone er nu wel ineens in stond. Dit was bij de vorige 3 checks niet. Pas toen barry het ook in jullie CRM had genoteerd voor de Vodafone hoofdkantoor is dit pas na dit datum aangepast... Datum van deze constatering: 11-11-2014

- Vervolgens heeft Sadaf mijn gegevens naar jou doorgespeeld. Begreep dat jij druk was en na een week had ik geen antwoord. Sadaf heeft nog een keer mijn gegevens doorgestuurd na telefonisch contact met jou en kwam het bij jouw terecht. Jij hebt contact opgenomen met Ace en Ace zegt tegen jou wat ik in de email lees die ik van sadaf hebt doorgestuurd gekregen op is dat Ace zegt dat de simkaart er pas erna in de telefoon zat. ja dat begrijp ik dat Ace dat zegt want pas na 3 winkel bezoek en pas bij de 3e dat ik elke keer fysiek mijn toestel en simkaart liet zien. Na de 1e 2 keer werd niks in Jullie CRM geschreven pas de 3e keer maakte Barry een notititie van de waarneming van de juiste simkaart in het juiste toestel met het juiste imeinummer pas erna stond het goed in CSI/CSM maar dan is de waarneming van Ace incorrect door involledigheid van het vodafone systeem waar nooit het refurbished toestel in genoteerd is. Wouter van Vodafone winkel Hilversum an deze waarnemingen ook voor 29-10 en 6-11 bevestigen. Dit op de datum 24-11-204

Ben al bijna een maand verder, paar winkelbezoek en telefoontjes en gesprekken later en nog heb ik niks bereikt. Hoop dat jij deze email kan doorlezen en zien dat mijn argumenten op feiten berusten en dat Ace hier een 3e partij in is omdat het om het Vodafone systeem gaat wat gecontroleerd word en ik bewezen heb dat pas na Barry er iets geregistreerd is en het toestel dus ervoor niet geregistreerd is door Vodafone Nederland.

Heb voor de zekerheid ook nog een invulling gedaan ook op jullie contactformulier op de website vandaag op 25-11-2014

P.s: Wel wil ik mijn complimenten uitspreken over de collegas van Vodafone Winkel Bussum (Gaby) en Vodafone Winkel Hilversum (Sadaf, Wouter en Barry)

Met vriendelijke groet,

Nino Kasljevic

YourBA
Vaartweg 180
1217 SZ Hilversum

T : +31 (0)3-56 24 07 24
M : +31 (0)6-12-61-18-38
F : +31 (0)8-47 49 14 46
E : nino@yourba.nl
I : www.yourba.nl


Please consider the environment before printing this email

Disclaimer: This message and any attachments are confidential and may contain privileged information for the sole use of the person or business to which is addressed. Please note, any use, distribution or reproduction of this message is prohibited. Any views or opinions presentedor expressed are those of the author(s) and may not necessarily represent those of YourBA and no representation is given nor liability accepted for the accuracy or completeness of any information contained in this email unless expressly stated to the contrary
YourBA was te zien bij RTL ondernemerszaken:

Ingekort fragment: http://www.youtube.com/watch?v=fQmNyMBmkN4
Hele aflevering RTLZ gemist: http://www.rtlxl.nl/#!/ondernemerszaken-rtl-z-302208/1f4c7146-20a7-31d4-b5ad-c3b6af5fbcb4

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Beste @Nino85
Ik wil je vragen om je bericht te verwijderen.
Je hebt nu privacygevoelige informatie publiek gezet dit is niet de bedoeling.
Via het forum helpen klanten, klanten.
Met jouw vraag is dat absoluut niet mogelijk.
Ik wil je dan ook dringend maar beleefd vragen om een andere ingang te kiezen en daar je issue beknopt uit te leggen.

Mocht je het bericht niet per omgaande verwijderen, dan doe ik het om je privacy te waarbogen.
Groeten, Per

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Beste @Nino85
Ik wil je vragen om je bericht te verwijderen.
Je hebt nu privacygevoelige informatie publiek gezet dit is niet de bedoeling.
Via het forum helpen klanten, klanten.
Met jouw vraag is dat absoluut niet mogelijk.
Ik wil je dan ook dringend maar beleefd vragen om een andere ingang te kiezen en daar je issue beknopt uit te leggen.

Mocht je het bericht niet per omgaande verwijderen, dan doe ik het om je privacy te waarbogen.
Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic