Betreft het bereik kun je verschillende dingen zelf doen:
- Je instellingen controleren via
http://handleidingen.vodafone.nl/web, zorg hierbij dat mobiele gegevens/ data aanstaat
- handmatig een netwerk wiseel uitvoeren: door handmatig een netwerk wissel uit te voeren bijvoorbeeld door het netwerk van kpn te selecteren en vervolgens terug te zetten op het netwerk van Vodafone.nl. Hierdoor meldt de simkaar zich opnieuw aan en weet hij precies wat in je abonnement zit.
- kruistest uitvoeren: door je simkaart in een ander type en merk toestel te stoppen en een werkende simkaart in jouw toestel kun je op deze manier uitsluiten of het aan het tostel ligt of an de simkaart. Is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone natuurlijk een nieuwe simkaart. Je kunt dit natuurlijk ook uitvoeren in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen je hier graag verder mee.
- Via
deze link kun je zien of er eventuele storingen of werkzaamheden zijn in je omgeving.
- Je kunt contact opnemen met de klantenservice: zij kunnen zien of er eventueel een blokkade etc op staat.
Groetjes Steven