Miranvv

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Zojuist met de klantenservice gebeld omdat ik geen bereik heb. Een aantal dagen geleden ben ik diverse keren gebeld (op de meest ongelukkige momenten) met een voorstel voor een nieuw abonnement. Het abonnement staat op naam van mijn man, maar hij heeft mij jaren geleden al gemachtigd als (hoofd) gebruiker.
Omdat ik geen bereik heb, bel ik dus de klantenservice en krijg meneer Lokman te spreken. Ik vraag hem naar de aanbiedingen waarvoor ze mij gebeld hebben en nu vertelt hij mij dat hij alleen mijn man deze aanbieding mag doen en niet aan mij. Hij kan nergens vinden dat ik gemachtigd ben. Jaar-in-jaar-uit speelt dit 'probleem' nu al. Doe er toch eens iets aan!

En waarom heb ik geen bereik!!!!
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Miranvv,

Mocht je de gegevens aangepast willen hebben dien je een transfer of user formulier in te vullen. Door het formulier in te vullen zal het in de systemen van Vodafone ook aangepast gaan worden.
Klik hier voor meer informatie daarover.

Anonymous
Niet van toepassing
Betreft het bereik kun je verschillende dingen zelf doen:
- Je instellingen controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web, zorg hierbij dat mobiele gegevens/ data aanstaat
- handmatig een netwerk wiseel uitvoeren: door handmatig een netwerk wissel uit te voeren bijvoorbeeld door het netwerk van kpn te selecteren en vervolgens terug te zetten op het netwerk van Vodafone.nl. Hierdoor meldt de simkaar zich opnieuw aan en weet hij precies wat in je abonnement zit.
- kruistest uitvoeren: door je simkaart in een ander type en merk toestel te stoppen en een werkende simkaart in jouw toestel kun je op deze manier uitsluiten of het aan het tostel ligt of an de simkaart. Is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone natuurlijk een nieuwe simkaart. Je kunt dit natuurlijk ook uitvoeren in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen je hier graag verder mee.
- Via deze link kun je zien of er eventuele storingen of werkzaamheden zijn in je omgeving.
- Je kunt contact opnemen met de klantenservice: zij kunnen zien of er eventueel een blokkade etc op staat.

Groetjes Steven

Miranvv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat formulier hebben wij jaren geleden al ingevuld en een kopie heb ik hier bewaard. Toch is het vreemd dat, telkens als ik Vodafone aan de lijn krijg, ze niet terug kunnen vinden dat ik gemachtigd ben als hoofdgebruiker. Ik word er echt boos van, want zonder toestemming van mijn kan ik nu geen nieuw abonnement afsluiten. En hij is zelden te bereiken.
Anonymous
Niet van toepassing
Als het formulier niet terug gevonden kan worden is het waarschijnlijk ook nooit aangekomen Miranvv
Ik raad je aan om het als nog te versturen.
Betreft het verlengen dit kan eventueel ook via my vodafone, al ben ik bang dat je er niet dezelfde aanbieding zal vinden.
Miranvv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jawel hoor, sommige collega's kunnen het formulier wel 'zien' als ze verder kijken/zoeken in mijn gegevens. Maar de meesten krijgen het niet te zien. Waarschijnlijk omdat zij niet 'gemachtigd' zijn 😉

Miranvv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
alle opties geprobeerd. Intussen heb ik ook nog steeds geen bereik, dus ik ga maar een ritje maken naar de vodafonewinkel.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We horen het graag nog van je terug hoe het ging in de winkel Miranvv!
Miranvv
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben naar de winkel geweest en mijn bereikprobleem is opgelost! Het had waarschijnlijk te maken met het feit dat jullie op een nieuw systeem zijn over gegaan????
Voor wat betreft mijn abonnement: ook daar lukte het niet.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om in ieder geval te horen dat het netwerk probleem opgelost is in de winkel Miranvv :)!
Er wordt inderdaad al en poosje gebruik gemaakt van en nieuw systeem daardoor zijn er dingen veranderd zoals MyVodafone en overige...

Via het forum is het echter niet mogelijk om de vraag over het abonnement in behandeling te nemen :(. Dit is echt en taak van de klantenservice en niet van het forum.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic