Mitchel10101

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Hallo, ik heb afgelopen maand een abbonement bij jullie aangeschaft die vanaf 1 sept in zou gaan wegends maand tussenperiode van providers. Maar als ik de simkaart van jullie erinstop heb ik totaal geen bereik en vind die ook geen provider.
1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @Mitchel10101,

Wat leuk dat je voor ons gekozen hebt!
Het overzetten van een mobiel nummer van de ene naar de andere provider, gebeurt nooit in een weekend. Dus 1 september kon geen optie hiervoor zijn.
Op de dag dat jouw nummer overgezet wordt naar ons, ontvang je van ons een sms'je met de mededeling dat je gebruik kunt gaan maken van het netwerk van Vodafone.
Stuur ons via Facebook of Twitter even een berichtje, dan checken we de ingangsdatum van je abonnement bij ons. Via de Community kan ik dit helaas niet voor je nakijken.

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic