arnold1956

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op postcode 7955PT

Na vele vragen over het geen bereik van bellen en internetten stop ik met betalen aan vodafoon, ben 2 keer vals voorgelicht in de vodafoonwinkel te leeuwarden en besodemietert door de medewerkers te Maastricht, ben al bij een advocatenburo geweest en zij zeiden tegen mij dat ik ZEER sterk sta in deze zaak om van het kontrakt af te komen, vodafoon kan mij de diensten NIET leveren waar ik voor betaal, ik stap over naar KPN.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Arnold,

Erg spijtig om te horen dat onze antwoorden en service niet naar wens is geweest en heeft geleidt tot het beëindigen van je contract. We begrijpen uiteraard je frustratie hierover maar soms is het niet eenvoudig om een oorzaak hiervoor te vinden of het in 1 keer op te lossen. Daarnaast kan het zijn dat er op jouw specifieke locatie geen goede binnendekking is (door externe factoren). Indien de deur nog op een kier staat wil ik je aangeven dat SignaalPlus eventueel een oplossing kan zijn hiervoor.
arnold1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij GEEN weg terug naar Vodafoon, ben heel erg slecht behandeld door de medewerkers, en ben nu bij KPN waar ik zeer goed bereik heb en zeer goed internet heb,
. Jammer vodafoon dat jullie zo met de klanten omgaan, jullie moeten zich erg schamen. Ben abonnee geweest toen jullie nog libertel heeten, maar het is over en uit, kontrakt wordt binnenkort ontbonden, want: LET OP: dit is het recht van de consument, ondanks dat je net je abonnement weer hebt verlengdt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic