Ik heb sinds afgelopen maandag geen bereik ( zowel bellen als 3G ) op postcode lokatie 4817ME.
Als ik +/- 200 meter van mijn werklokatie verwijdert ben werkt alles ineens weer.
Mijn telefoon maakt deel uit van een zakelijk abonnement, ook collega's ondervinden hetzelfde probleem.
Probleem is via de "chat" al twee keer aangekaart, er wordt gezegd dat er problemen zijn maar niet duidelijk is wat precies. Ik heb geen idee of dit probleem zich concentreert rond bovenstaand postcodegebied en daardoor landelijk gezien niet urgent is maar voor de telefonische bereikbaarheid van ons bedrijf is dit zeer hinderlijk.
Telefoon opnieuw opstarten geeft geen resultaat, bij het zoeken naar beschikbare netwerken blijft de telefoon zoeken en vind niets. Op de statusbalk verschijnt regelmatig een rondje met een streep erdoor ( geen netwerk ) of de streepjes ( gedimd, geen ontvangst ). en enkelijke keer wordt Vodafone gevonden maar bij selectie wordt na enkele minuten het bericht "kan niet verbinden met netwerk" getoond.
Bij navraag aan diverse collega's blijkt dat het probleem alleen is bij abonnementen met databundel, personen zonder deze bundel in het abonnement zijn telefonisch wel bereikbaar.