Marco69

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op postcode 4817 - Breda

Ik heb sinds afgelopen maandag geen bereik ( zowel bellen als 3G ) op postcode lokatie 4817ME.
Als ik +/- 200 meter van mijn werklokatie verwijdert ben werkt alles ineens weer.
Mijn telefoon maakt deel uit van een zakelijk abonnement, ook collega's ondervinden hetzelfde probleem.
Probleem is via de "chat" al twee keer aangekaart, er wordt gezegd dat er problemen zijn maar niet duidelijk is wat precies. Ik heb geen idee of dit probleem zich concentreert rond bovenstaand postcodegebied en daardoor landelijk gezien niet urgent is maar voor de telefonische bereikbaarheid van ons bedrijf is dit zeer hinderlijk.
Telefoon opnieuw opstarten geeft geen resultaat, bij het zoeken naar beschikbare netwerken blijft de telefoon zoeken en vind niets. Op de statusbalk verschijnt regelmatig een rondje met een streep erdoor ( geen netwerk ) of de streepjes ( gedimd, geen ontvangst ). en enkelijke keer wordt Vodafone gevonden maar bij selectie wordt na enkele minuten het bericht "kan niet verbinden met netwerk" getoond.
Bij navraag aan diverse collega's blijkt dat het probleem alleen is bij abonnementen met databundel, personen zonder deze bundel in het abonnement zijn telefonisch wel bereikbaar.
11 Reacties 11
Kemaco

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 3 dagen binnen geen bereik al verschillende keren contact gehad met Vodafone via chat en in de winkel maar helaas is het probleem nog niet verholpen
Kemaco

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb geen bereik op postcode 4817 ES ook bij werkt buiten alles prima
Blondii

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Al van alles aangedaan alleen nog steeds niet verholpen. Soms buiten ook geen bereik. Word er helemaal gek van.
Marco69
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist nog via chat hulp ingeroepen van een Vodafone medewerker, zegt ze dat ik al m'n collega's die hier problemen mee hebben moet aansporen ook op het forum te reageren omdat de klacht anders niet serieus genomen wordt... Lekkere instelling !
HALLO ! 
IK BEN AL 3 DAGEN TELEFONISCH ONBEREIKBAAR OP HET WERK, WANNEER KRIJG IK HIER NU SERIEUS ANTWOORD OP ?
Kemaco

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist de telefoon ingesteld op alleen 2g en kan binnen weer bellen gebeld woorden en gebruik maken van internet
Misschien ook voor jullie een oplossing
Het is zeker het proberen waard
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all, we hebben meerdere klachten over deze postcode ontvangen en een melding gemaakt bij de verantwoordelijke afdeling voor verder onderzoek. Probeer in de tussentijd handmatig te wisselen tussen het 3G en 2G (GPRS) netwerk. Dat kan wellicht helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Kemaco, toevallig heb ik dat op hetzelfde moment als tip meegegeven. Bedankt in ieder geval voor de bevestiging dat 2G wel werkt!
Kemaco

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2g werkt inderdaad en is voor nu een goede oplossing maar ik hoop wel dat jullie het snel verhelpen
Marco69
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omzetten naar 2G is ook voor mij een goede tijdelijke oplossing.
Wil de moderator wel ( indien mogelijk via E-mail ) me laten weten wanneer de problemen met het 3G netwerk zijn verholpen zodat ik ook al mijn collega's in kan lichten als ze weer over kunnen stappen op 3G ?
afb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zelfde probleem is sinds maande bij postcode 4451RN.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Er zijn inderdaad nog wat problemen in Breda, jullie kunnen hierdoor overbelasting op het netwerk ervaren. We hebben een topic gemaakt op het storingenbord, je kunt hier kijken wanneer het is opgelost. Ik weet dat het niet om de exacte postcode gaat die jullie aangeven, maar vandaar dat ik aanhaalde dat jullie overbelasting kunnen ervaren. Excuses voor het ongemak in ieder geval!

Abonneer je even op dit topic, om al het laatste nieuws tot je beschikking te hebben
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic