niels1990

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op postcode 4147 Asperen

Heb in Asperen al weer een paar dagen geen bereik! Op 3 verschilende telefoons die ook Vodafone hebben!
Normaal altijd vol bereik... Zou hier naar gekeken kunnen worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Niels, heb je de letters van de postcode voor me? Kun je daarnaast de stappen die je hier onder algemeen en bellen vindt even doorlopen?

Ik zou graag willen weten wat je nu precies merkt en ook of je verschil merkt tussen GSM en UMTS.

Bekijk in context

25 Reacties 25
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Niels,

Ik kan me voorstellen dat dat heel lastig is. Bekijk even de startpost van dit topic. Heb je deze stappen al doorlopen? Merk je dan nog steeds hetzelfde?
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dit heb ik allemaal gedaan staat goed... Maar 3 andere mensen hebben het zelfde.. Zou wel een beetje raar zijn.. Een jaar geleden heb ik het zelfde gehad toen hebben jullie het ook opgelost.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hebben deze mensen allemaal Vodafone, of gebruiken zij andere providers? Het kan zijn dat er een tijdelijke storing is, deze zal vanzelf over gaan. Start het toestel regelmatig opnieuw op en gebruik om goed bereikbaar te zijn 2G. Houd ons even op de hoogte van de vorderingen.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nu thuis en alles is weer normaal..
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En het is weer bal.. Op onze 2 telefoons met een Vodafone nummer geen bereik! Stoor mij hier vreselijk aan!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Niels, heb je de letters van de postcode voor me? Kun je daarnaast de stappen die je hier onder algemeen en bellen vindt even doorlopen?

Ik zou graag willen weten wat je nu precies merkt en ook of je verschil merkt tussen GSM en UMTS.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4147 at
We hebben hier geen UMTS alleen GSM.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Normaal gesproken heb ik thuis vol bereik (gsm). Nu heb ik niks. UMTS hebben jammer genoeg hier helemaal niet. Af en toe als ik boven ben pakt hij signaal van een andere paal die in Leerdam staat. Het signaal uit Asperen is weg. Dit niet alleen op mij telefoon maar op 3 andere telefoon ook (dit zijn 3 andere Vodafone nummers). Het ligt dus niet aan mij telefoon.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En het is weer raak!! Weer geen bereik op onze beide telefoons...
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dat is niet de bedoeling natuurlijk! is het inmiddels opgelost? Ik zie wel dat we in Leerdam een storing hebben, ik heb gekeken naar ons netwerk en het zou kunnen dat je van deze storing last hebt.

Abonneer je even op het volgende topic, daar houden we je op de hoogte van de status van de storing: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/4143-Leerdam/td-p/91684

niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het is nog niet opgelost... Heb nog steeds geen bereik.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag nog steeds geen verandering...
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op dit moment is alles weer goed. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren voor het weer zo ver is. Ik vind het belachelijk dat in anno 2013 een 2g netwerk er zo vaak uit ligt....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Goed om te horen Niels! Bedankt voor de update.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En het is weer bal!!! Geen bereik op onze beide telefoons. Ben er een beetje klaar mee.... Elke maand is het weer zo ver. En daar betaal je dan voor.... Voor een week lang geen bereik.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het nu weer even OK. Maar dit begint mij toch heel erg te irriteren. Dit is voor mij zeker het laatste jaar Vodafone!! Ze nemen je toch niet serieus! Het ligt aan je telefoon enzo.... Gewoon dagen lang thuis niet bereikbaar!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik snap dat dat heel vervelend is. Ik hoop dat mijn collega's niet alleen naar je toestel hebben gekeken. Dat is maar één onderdeel van de troubleshoot.

Je zegt dat het elke maand weer raak is. Wat bedoel je daar precies mee? Herken je een patroon? Daar kunnen we misschien iets mee namelijk.
niels1990
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is ook dat we twee abonnementen hebben, en bij beide telefoon het zelfde. De vorige keer was het 10 sep. Dus dat is een maand geleden. Daar voor iets langer dan een maand.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
niels1990 schreef:
Het probleem is ook dat we twee abonnementen hebben, en bij beide telefoon het zelfde. De vorige keer was het 10 sep. Dus dat is een maand geleden. Daar voor iets langer dan een maand.
Het is inderdaad wel opvallend dat dit steeds in de 2e week van de maand gebeurd.
Weet jij toevallig of er elke 2e maandag van de maand iets te doen is in jouw omgeving? Een voetbalwedstijd of zo?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic