EricT

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op 3315GG

Sinds gisteravond kan ik niet meer bellen of gebeld worden (in postcode gebied 3315 GG). Normaal gesproken heb ik hier voldoende bereik (3G). Zelfs met 2G heb ik geen verbinding.
 
Dit zelfde probleem heeft zich eind januari ook voor gedaan. Helaas pas na 5 dagen reactie gekregen, met een advies waar ik niets aan had, de dag ervoor was het bereik spontaan weer terug. Hopelijk wordt dit nu sneller opgelost.
 
Eric
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé EricT,

Ik kan helaas geen storing ontdekken op die locatie. Zijn er meer mensen met last? Verwijder je simkaart eens even en start je toestel erna weer op. Heeft dit geholpen?
EricT
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle,
 
Wanneer ik mijn toestel instel om alleen 2G te gebruiken heb ik nu wel netwerk verbinding (data en spraak). Zodra ik deze beperking ophef heb ik geen verbinding meer (data en spraak).
Het lijkt wel of er voldoende ontvangst is, en geprobeerd wordt om de verbinding tot stand te brengen, maar dit op een of andere manier mislukt.
De telefoon aan/uit, SIM in/uit, vliegtuigstand aan/uit helpt niet.
Buiten 3315 GG werkt 3G prima. Tot gisteren heeft het ook prima gewerkt. In januari deed zich de zelfde situatie voor, toen bleek na een aantal dagen er toch een UMTS storing te zijn geweest.
 
Eric
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hé EricT,

Ik zie dat je jouw vraag ook al in een ander topic hebt gesteld. Ik heb daar ook op gereageerd dus het lijkt me het handigst als je in dat topic een reactie stuurt. Op die manier kunnen we alle communicatie op één plek houden en op die manier kunnen we ook voorkomen dat we berichtjes van je over het hoofd zien.

Alvast bedankt!
EricT
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic