marksel93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik na verhuizing

Na het verhuizing van Eindhoven naar Den Bosch heb ik zowel binnens- als buitenshuis geen of slecht bereik. Met slecht bereik bedoel ik niet dat ik slechts 1 streepje heb (dat ook), maar dat ik niet gebeld kan worden en mensen direct naar mijn voicemail worden geleid. Daarnaast betaal ik voor een 3G (4G zelfs) abonnement en zou ik dekking moeten hebben maar ik zit ALTIJD op het edge netwerk. Als dit probleem alleen bij mij zou voorkomen, alas, dan zou ik zeggen dat het aan mij ligt, maar mijn vriendin heeft exact hetzelfde probleem.

Na contact met jullie gezocht te hebben hebben jullie aangegeven dat de dekking op 5235VG inderdaad niet optimaal is maar dat ik via email jullie moest contacteren. Na 11 dagen geen reactie krijg ik eindelijk een reactie waarin staat 'we voldoen aan de richtlijnen' waar ik dus geen zak mee kan.

Wat we al hebben geprobeerd:
- Mijn vriendin en ik hebben beiden andere toestellen. Ik een huawei G700 en zij een Galaxy S3.
- Ik heb 2g/edge modus geforceerd
- Ander toestel (Lumia 820 en een Alcatal waarvan ik het model niet weet)
- Verschillende tijden over de dag
- Verschillende locaties
- Alle andere verbindingen uit
- Simkaart wisselen in een dual sim telefoon

We hebben beiden een vrij nieuwe SIM en zoals je kan zien hebben we diverse oplossingen geprobeerd. Ik heb jullie de kans gegeven met een oplossing te komen zonder jullie direct in gebreke te stellen maar na zulke wachttijden op een e-mail met zo'n standaard antwoord ben ik daar wel een beetje klaar mee. Ik hoop via deze weg nog een nette oplossing te kunnen vinden.

Voor mij is het heel simpel: jullie kunnen beiden contracten kosteloos ontbinden. Andere oplossingen sta ik ook voor open, zolang het maar snel gebeurd aangezien ik simpelweg onbereikbaar ben!

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
marksel93 , het is natuurlijk niet fijn dat je in deze situatie zit. Ik raad je om toch opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Via het forum kunnen we je hier niet mee helpen. Lees ook onze huisregels. Ik zal dit topic sluiten en op een later moment verwijderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic naar archief verplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic