tijdvenlo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik in Maasbree

Vodafone....maar...maar...maar...wat laten jullie je klanten stikken!
Afgelopen weken diverse malen contact gehad met de klantenservice inzake mijn abonnement: Ik heb in mijn woonplaats Maasbree bijna nergens fatsoenlijk bereik zowel niet voor bellen en al helemaal niet voor internet (slechts G-signaal). Dit wordt ook erkend door Vodafone: er wordt aangegeven dat men aan het onderhandelen is voor het plaatsen van een extra mast en er wordt tevens aangegeven dat er in de buurt momenteel maar 1 mast staat die al 15 jaar oud is...Ondanks deze kennis moet er door een schijnbaar geheimzinnige "interne" afdeling eerst "onderzoek" worden gedaan ....op de uitkomst van dit onderzoek ben ik inmiddels al 1,5 week aan het wachten....en net wordt mij aangegeven dat het nog wel eens zomaar 3 weken kan gaan duren....schandalig ! ...Het zou jullie sieren mij nu eens verder te helpen en gewoon het abonnement kosteloos te ontbinden zodat ik een provider kan kiezen die wel bereik heeft in Maasbree ...ik moet 24 uur per dasg bereikbaar zijn! mvg. Nicki

Edit moderator: Titel aangepast. Zie onze huisregels.
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@tijdvenlo

Kun je uitleggen waarmee andere forumgebruikers je kunnen helpen? Dat wordt namelijk niet duidelijk uit je bericht.

Ik heb trouwens je 06nummer verwijderd aangezien iedereen je bericht kan lezen en iedereen dus je 06nummer kan zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic