elsalvado14

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekkingsproblemen melden, waar?

Hallo

Ik heb een probleem met de dekking (2g/3g/bellen/smsen) in een bepaald gebied. Het is geen storing, maar een constant probleem in een gebied waar vrijwel geen dekking is. Graag zou ik willen weten bij wie ik dit moet melden.

Ik heb net iemand van de chat gesproken en die zei dat ik het hier ergens moest melden, zodat jullie er iets aan gingen doen.

BVD
10 Reacties 10
elsalvado14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik dit melden? Ik vind het erg jammer want op deze manier kan ik niet optimaal gebruik maken van mijn abonnementen. Bestaat er een regeling voor? Ik betaal namelijk niet voor niks mijn abonnementskosten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @elsalvado14

Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Wanneer je aangeeft om welke postcode het gaat kan ik wel kijken of hier metingen zijn verricht en wat het resultaat hiervan is.

Het Forum is echter bedoeld om informatie met andere bezoekers te delen over diensten, producten of toestellen. Via het Forum kunnen we helaas niet ingaan op klachten. Kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Lees ook even de huisregels van ons Forum om te voorkomen dat we je niet kunnen helpen.
elsalvado14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc

Bedankt voor je reactie. Ik heb via jullie chatservice mijn probleem kenbaar gemaakt en werd toen naar dit forum doorverwezen waar ik het probleem kon melden. Het gaat om de postcode 3723.

Aangezien ik het grootste deel van mijn tijd op deze locatie besteed, heb ik dus weinig aan mijn abonnement omdat het bereik erg slecht is en ik derhalve niet krijg waar ik voor betaal. Bij wie moet ik precies zijn om dit probleem te bespreken en er een oplossing voor te vinden?
Ik zou het erg waarderen als je mij kunt vertellen bij wie ik voor dit soort zaken moet aankloppen 🙂

Alvast bedankt!
Bratra

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een aantal weken geregeld geen 4G verbinding op 1357. Aangegeven bij support. Dan is er wel weer iets bekend dan weer niet. Toestel opnieuw opstarten en al wat meer helpt ook niet. 4G valt geregeld weg. Nu ook al weer sinds afgelopen vrijdag. Op 1351 is de verbinding gewoon weer goed. Lijkt erop dat er een bug in de mast zit maar wie gaat dat oplossen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik zie dat er op die locatie mogelijk problemen zijn met het netwerk. Ik vraag onze technische dienst om het na te kijken. Bedankt voor het melden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bedankt voor het doorgeven. We gaan het voor je nakijken.
spiekster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
GM,
Bij deze wou ik even melden dat we hier geen dekking hebben.

9909ar. Spijk. (gn).
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik zie inderdaad dat er iets aan de hand zou kunnen zijn. Ik ga het laten onderzoeken. Bedankt voor het melden @spiekster
DDeBoer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
8305 BC Emmeloord

Al weken geen 3g of 4g, zodra je uit het gebied rijd weer 3g.
heel soms doet het 3g netwerk het of staat er een E bij de verbinding!
was maand geleden nog wel goed. deze maand niet meer!
Graag hier wat aan doen

Mvg durk
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@DDeBoer

Ik zie daar geen problemen op dit moment. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice zodat het wat uitgebreider nagekeken kan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic