Fred1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik in Korea

Hoi , Ik werk in Korea net begonnen voor de kerst en na een week geen bereik meer op mn telefoon!
helpdesk gebeld geen oplossing ,drie uur gebeld vanuit Korea niet leuk hoge kosten geen oplossing.

Terug in Nederland nieuwe sim kaart nog steeds niets , alles gedelete door de helpdesk winkel kon het zelf niet oplossen. nieuwe kaart en yes werkend.

Nu terug in Korea na een week zelfde verhaal geen bereik, kan wel gebeld worden?

Hoe kan ik dit oplossen of is er geen oplossing, ik werk hier en doe heb mn telefoon echt nodig erg vervelend.

is er een oplossing ?

Vriendelijke groeten

Fred
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Het Fred,

Als je de simkaart in een andere telefoon stopt, werkt het dan wel?
Het kan dan zijn dat je een blokkade in je telefoon hebt staan. Via http://handleidingen.vodafone.nl/web zie je hoe je deze kunt verwijderen door je telefoon te selecteren en dan te zoeken op doorschakelen.
Als dit niet het geval is raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice telefonisch, via de chat, Twitter of Facebook. Ik kan helaas niet in de systemen van vodafone kijken of er een blokkade in staat ivm privacy gevoelige gegevens. (Zie de regels van het forum)

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic