Op 26 augustus j.l. heb ik via de mail (contactformulier Vodafone-website) een vraag gesteld. Tot op heden is deze mail nog steeds niet beantwoord. Ik heb meerdere malen contact gezocht met Vodafone, maar dat heeft helaas niets geholpen. De volgende opties heb ik geprobeerd:
- Enkele emails nagezonden. Resultaat: Geen reactie.
- Privé-bericht via Facebook. Resultaat: De melding dat ik uitsluitend op verzoek een privébericht mag sturen.
- Melding op Facebook-pagina Vodafone NL. Resultaat: De mededeling dat mijn feedback zo snel mogelijk behandeld zal worden.
- Twitterbericht naar Vodafone Nederland. Resultaat: Geen reactie.
- (Eerder) bericht op dit Forum: Advies om via andere wegen contact te zoeken.
- Vodafone-Chat. Resultaat: Ze kunnen me niet verder helpen omdat ze mijn vraag niet in kunnen zien.
Daarom nogmaals mijn vraag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Vodafone mijn mail oppakt. De voorgeschreven termijn is tien werkdagen. Inmiddels is al ruim vijf weken verstreken.
Het betreffende incidentnummer is: 150826-001938