joycegrobbe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Verbinding Vodafone Live!

Hallo daar,heb een probleem met mij omnia B7610. Ben een paar dagen in Duitsland geweest en om een hoge rekening te voorkomen heb ik de instellingen gewist van vodafone live (kon geen andere manier vinden om de verbinding tijdelijk stop te zetten). Dus bij terug komst in nederland opnieuw de instellingen op de vodafone website gevolgd en deze er weer op gezet. Nu krijg ik dus geen verbinding meer. Er staat boven aan het scherm 3G(wit vakje) en boven de streepjes ook 3G. dus UMTS-netwerk beschikbaar (dataoproep niet beschilbaar).heb al naar vodafone gebeld, maar daar zeggen ze de instellingen zijn goed uds het werkt. NIET DUSde instellingen weer verwijderd weer opnieuw er ingezet alles staat weer goed en weer niets.als ik internet open krijg ik:De verbinding is beeindigd. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.als ik dat doe en dan opnieuw verbind krijg ik ongeveer 2 secverbinding en daarna is het weer weg.heeft iemand enig idee???!!!
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hallo Joyce,

Gezien je post een aantal dagen zonder reacties is gebleven reageer ik hierop.
Het is vervelend om te horen dat je na je bezoek aan Duitsland niet meer online komt met je toestel.

Dit kan echter meerdere oorzaken hebben, ik zou je in dit geval toch willen verzoeken nogmaals contact met de afdeling Data Support op te nemen.
Om je een idee te geven waar het aan kan liggen:

Simkaart
Instellingen
Toestel
Netwerk

Zoals je ziet, kunnen er meerdere oorzaken zijn waarom je Internet niet werkt.

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het ligt aan je APN die niet goed is. Ik heb geen ervaring met Windows Phone, maar ik zou je wel kunnen helpen.

http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/instellingen?_fp=tsmain -> Vul dus welk type Samsung je hebt en zul je de instellingen verkrijgen die je nodig zult hebben. Krijg je geen sms kun je voor handmatig instellen kiezen. Lukt dat ook niet dan zul je toch eventjes langs Vodafone-winkel moeten gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic