rrromie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen SMS over limiet databundel

Beste Vodafone, 

 

In september en oktober heb ik in Thailand gebruik gemaakt van de Alles-in-1 op Reis Wereld Dagbundel. Nu heb ik op vier dagen data verbruikt buiten deze bundel, waarbij ik op drie dagen geen SMS heb gekregen met een waarschuwing over het bereiken van 80% en 100% van het limiet. Daarnaast is de Vodafone app ook niet geheel up to date (loopt nu bijvoorbeeld 10 minuten achter). Zodoende ben ik wat mij betreft niet voldoende in de gelegenheid gesteld om dataverbruik en dus de kosten van 72,60 euro buiten mijn bundel te voorkomen. Ik hoor graag of hier een passende oplossing voor is. 

Hartelijke groet, 

Romie

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @rrromie 

Een passende oplossing komt er zeker. Er heeft recent een ticket bij ons open gestaan voor het feit dat een deel van de bundelnotificaties 80% en 100% verbruik (voornamelijk EU en Wereldbundels) niet aankwamen. Het probleem zelf is inmiddels gelukkig opgelost. 

Wel zie ik dat er kosten buiten de bundel zijn berekend op de specificatie van jouw factuur.

 

Onze afdeling Billing gaat deze kosten automatisch crediteren. Je krijgt hier nog bericht over per SMS en er zal een creditnota worden aangemaakt voor de kosten buiten de bundel.

rrromie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia, bedankt voor je snelle reactie en deze fijne oplossing! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic