Asselbergs

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen Nano Duo SIM kaart leverbaar

Vodafone kan mij (al maanden) geen Nano duo SIM kaart leveren voor mijn iPhone 5 en erger nog, ook niet aangeven wanneer wel.
Overstappen naar een andere provider is dus (na ca 25 jaar) de enige optie.
 
Mijn huidige zakelijke SIM Only contractje loopt nog tot oktober.
Overstappen met nummerbehoud loopt vast op dat contractje.
De dame van klantenservice kon mij op geen enkele wijze van dienst zijn inzake mogelijkheden om dat proces te versnellen.
Zelfs afkopen behoorde niet tot haar assortiment.
 
Help!!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Asselbergs,

Ik vind het erg vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone en dat je gaat opzeggen. Ik begrijp je frustratie over het feit dat Vodafone de mogelijkheid niet heeft om van de Nano duo sim gebruik te maken. Helaas kan ik de opzegging niet afronden hier op het forum om de reden dat ik geen gegevens van je heb. Ik kan deze ook niet op het forum vragen.

Ik adviseer je om contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Mijn collega's helpen je graag verder.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Asselbergs schreef:
Vodafone kan mij (al maanden) geen Nano duo SIM kaart leveren voor mijn iPhone 5 en erger nog, ook niet aangeven wanneer wel.
Overstappen naar een andere provider is dus (na ca 25 jaar) de enige optie.

Mijn huidige zakelijke SIM Only contractje loopt nog tot oktober.
Overstappen met nummerbehoud loopt vast op dat contractje.
De dame van klantenservice kon mij op geen enkele wijze van dienst zijn inzake mogelijkheden om dat proces te versnellen.
Zelfs afkopen behoorde niet tot haar assortiment.

Help!!!!
Hoi Asselbergs, ik kan je een duidelijk antwoord geven met betrekkenig tot de Nano duo simkaart. Vodafone heeft geen optie om een hiervan gebruik te maken. Dus geen Nano duo simkaart in samenwerking met een andere simkaart of de combinatie met twee Nano simkaarten. Vodafone zal deze optie ook niet opnemen in het assortiment.

Wat betreft je tweede vraag moet ik je helaas mededelen dat het niet mogelijk is om je zakelijke abonnement af te kopen. Klik op de link voor meer info: http://voda.fo/ne/a1j7r


Asselbergs
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daarmee is de kogel door de kerk. Dit is de opzegging die vandaag de deur uit gaat:
 
Omdat Vodafone niet kan of wil ingaan op mijn verzoek om een Duo SIM kaart met een nanokaart voor een iPhone5 zie ik mij genoodzaakt na ca 25 jaar als klant op te zeggen.
De andere grote providers leveren deze mogelijkheid al maanden, zodat het niet te begrijpen is waarom Vodafone deze service niet wil leveren.

Nummerbehoud is voor mij essentieel, gezien het netwerk waarin mijn werk zich afspeelt.
Daarom verzoek ik u met klem de spoedigste opzegging te bewerkstelligen, zodat ik bij een andere provider verder kan.

Gezien de zeer beperkte abonnementskosten van mijn SIM only abonnementje ben ik bereid de resterende looptijd in één maal af te dragen als boete voor mijn klantentrouw.

Ik ga er daarbij wel van uit dat u de zaak zodanig afhandelt dat ik mijn nummer kan blijven gebruiken bij een andere provider.
Gaarne verneem ik van u per wanneer ik vrij kan zijn en wat dat kost.

 
Met vriendelijke groet,
Etc.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Asselbergs,

Ik vind het erg vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone en dat je gaat opzeggen. Ik begrijp je frustratie over het feit dat Vodafone de mogelijkheid niet heeft om van de Nano duo sim gebruik te maken. Helaas kan ik de opzegging niet afronden hier op het forum om de reden dat ik geen gegevens van je heb. Ik kan deze ook niet op het forum vragen.

Ik adviseer je om contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Mijn collega's helpen je graag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic