Geen Internet op ipad 3G/4G met multi-sim in buitenland Red Super abonnement.
Melding is "geen service" Ik had hier enige tijd terug over gebeld, maar toen werd me verteld dat er niets gedaan kon worden omdat ik me op dat moment in Nederland bevond. Gisteren was ik in Duitsland en heb toen ongeveer 30 minuten aan de telefoon gezeten met klantenservice.
Zij vertelde me dat ik bij de inlog van de APN-instellingen "live.vodafone.com" moest invullen. Over mijn vraag wat daar voor wachtwoord bij hoorde kreeg geen echt antwoord. Ik moest het maar laten staan. Gevolg was geen resultaat.
De uiteindelijke conclusie van de operator was dat mijn sim stuk is. In Nederland werkte alles echter prima.
Eenmaal terug in Nederland werkt mijn internet ook niet meer. Ik heb toen de inlog weer terug gezet naar de originele waarde (office.vodafone.com) waarna ik na enige tijd weer internet op 3G/4G had.
Nu las ik zojuist in het forum bij iemand dat er een restrictie voor buitenland aan stond en dat het opgelost is door die restrictie uit te zetten.
Zou het kunnen zijn dat ik dat zelfde probleem heb?
Het betreft 2 ipad's die allebei hetzelfde probleem hebben.