Kavang2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen G3 of G4 in mook

Heb een red super abo en heb in Mook geen bereik voor data, wie heeft zelfde ervaring ?
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Op welke postcode ervaar je dit precies? En heb je voorheen wel verbinding gehad met het 3G of 4G netwerk?
Kavang2
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6585XT vaak zelfs geen G3, G4 nooit
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Kavang2 ,

Staan al jou APN instellingen goed ingesteld? 3G en 4G zouden op de genoemde postcode wel gewoon functioneren zonder problemen. Heb je al aan andere gevraagd of zij ook problemen ervaren? Test ook even of het 2G netwerk wel gewoon werkt.
Kavang2
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik het bos in loop krijg ik gewoon 4G
Instellingen voor 2G zijn mij onbekend
Ik krijg meestal E te zien
Kavang2
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niet opgelost , nogmaals: als ik de Mookerhei op loop heb ik 4G, op genoemde postcode 3G max. Dus de instellingen zijn prima.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Kavan, Ik heb de dekking op deze locatie voor je nagekeken. Ik zie dat er wel 2G en 3G dekking is maar geen 4G dekking. Dit is ook de reden waarom je geen of minimale verbinding kan maken met ons 4G netwerk. Daarnaast zie ik dat jouw postcode zich schuin/achter de mast bevindt. In combinatie met hoge gebouwen, bomen, gebruikte bouwmaterialen van je woning kan dit ongunstig zijn voor de dekking.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic