@tjo In de eerste plaats is de betiteling "Junior Adviseur" iets waar je bij de beheerders van het forum voor moet zijn. Die zijn namelijk van mening dat ze je deze titel moeten toewijzen na het plaatsen van een x-aantal berichten. Ik heb niet om deze titel gevraagd. Jij bent van mening dat het woord "kwaad" niet op jou van toepassing is. Als ik echter in een ander topic lees dat jij je door Vodafone flink beetgenomen voelt bij het aflsuiten van een nieuw abonnement, en dat je het een zeer vervelende streek van Vodafone blijft vinden, dan wil je hier volgens mij niet mee aangeven dat je er ondanks alles blij mee bent. Het feit dat je er vervolgens zelfs een nieuw toppic voor start, geeft in mijn ogen trouwens ook al aan dat je er behoorlijk geïrriteerd door bent (misschien dat deze term je beter in de oren klinkt). De benaming "dombo" is overigens een titel die jij jezelf geeft. Ik heb jou die benaming nooit gegeven, laat dat dan ook duidelijk zijn. Op de door
@Per gelinkte pagina staat vermeld dat je 6 maanden Netflix cadeau krijgt bij een Red, Red Super of Red Plus abonnement. Dit staat ook zo in de vervolgens gelinkte aktievoorwaarden. Het Red Essential abonnement staat er dus niet bij, waardoor er dan eigenlijk al een lampje zou moeten gaan branden. Van alle Red abonnementen staat een duidelijke omschrijving op de pagina, behalve het Red Plus abo. Dit wordt namelijk kleiner onder aan de pagina vermeld, en dient derhalve appart aangeklikt te worden voor een omschrijving. Dit laatste is naar mijn mening dan ook het enige punt waardoor ietwat verwarring kan ontstaan. Als je dan vervolgens de 4 Red abonnementen afzonderlijk "selecteert", dan staat er bij zowel Red als Red Super als Red Plus duidelijk vermeld dat je er 6 maanden Netflix gratis bij krijgt. Bij Red Essential staat dit echter dus niet vermeld. Op dit punt zou dan het tweede lampje moeten gaan branden. Desondanks heb ik in mijn bericht tot twee keer toe aangegeven dat ik mij toch best kan voorstellen dat je je ietwat misleid mag voelen, daar je zou verwachten dat de aktie op alle Red abonnementen van toepassing zou zijn. Laten we mekaar in deze Sinterklaastijd nou echter niet onderling de Zwarte Piet gaan toespelen. Niemand hoeft zichzelf of een ander hier het bejaardenhuis in te praten. Je mag naar mijn mening wel van iemand verwachten dat hij of zij zich deugdelijk informeert voordat er een nieuw abonnement afgesloten wordt. En als dit dan ook nog eens puur op basis van een aktie gebeurd, dan zou ik van tevoren wel even informeren of de aktie ook wel op het door mij gekozen abonnement van toepassing is, gewoon voor de zekerheid en om misverstanden te voorkomen. Het door mij getoonde rekenvoorbeeld was verder absoluut niet bedoeld als zijnde kritiek. Ik wilde er alleen maar mee aangeven dat er goedkopere manieren zijn om Netflix uit te proberen. Het is hier absoluut niet mijn bedoeling om Vodafone de hemel in te prijzen. Ook ik geef op zijn tijd kritiek voor wat betreft hun handelswijze. Ik probeer dit echter wel op een eerlijke manier te doen, en op momenten dat die kritiek ook op zijn plaats is. Van enige vorm van eigen nalatigheid kun je echter naar mijn mening Vodafone niet de schuld geven. En het feit dat ik je redenering "misleidend" genoemd heb, was ook niet helemaal terecht. Dat moet ik eerlijkheidshalve ook toegeven. Een mens zegt echter nou eenmaal wel vaker dingen waarvan hij achteraf vindt dat ze eigenlijk niet helemaal terecht zijn. Grootste knelpunt is dan nog steeds dat men dit niet wil toegeven. Zo zijn wij mensen nou eenmaal. Een fijne Sinterklaas toegewenst.
😉