veerlebronstijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 6 scherm zit los

Goedemiddag,

Gisteren middag heb ik om 15:00 een nieuwe iphone aangeschaft.
Helaas kom ik er net achter dat de rechteronderkant van mijn scherm 'plopt', het scherm zit dus niet goed vast.
Het toestel is nog niet eens 24 uur oud, ik heb direct de vodafone klanten service gebeld en die zeiden dat ik direct naar de winkel moet gaan.
Krijg ik dan meteen een nieuwe of moet ik hiervoor naar een icentre?
Wel jammer dat dit al zo snel is na het aanschaffen van dit toestel... waarschijnlijk heb ik hem al defect gekregen maarja...

Ik hoor het graag zo snel mogelijk !
Groet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Veerle Bronstijn,

Hier op het Vodafone Forum repararen wij geen Apple iPhone 6 apparaten.
Wel kan er advies worden gegeven.

Ga met je defect Apple Iphone 6 plus de aankoop-bon naar de Vodafone winkel.
Leg de kwestie aan hen voor. En zeg met nadruk dat dit een DOA-kwestie is.
DOA staat voor Dead On Arrival. En dat betekent dat er al serieuze gebreken waren aan de smartphone ten tijde van de aankoop. Vodafone winkel-medewerkers hadden jou die defecte smartphone nooit mogen verkopen. Je hebt onvoorwaardelijk recht op een hagelnieuwe Apple iPhone 6 van dezelfde type en intern geheugenruimte en kleur, als jouw eerdere, defecte smartphone.

Daar heb je juridisch volkomen recht op. Eis dat recht. En eis anders een direkt gesprek met de vestigings-manager van de Vodafone Shop. Neem geen genoegen met gezeur over reparatie.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Veerle Bronstijn,

Hier op het Vodafone Forum repararen wij geen Apple iPhone 6 apparaten.
Wel kan er advies worden gegeven.

Ga met je defect Apple Iphone 6 plus de aankoop-bon naar de Vodafone winkel.
Leg de kwestie aan hen voor. En zeg met nadruk dat dit een DOA-kwestie is.
DOA staat voor Dead On Arrival. En dat betekent dat er al serieuze gebreken waren aan de smartphone ten tijde van de aankoop. Vodafone winkel-medewerkers hadden jou die defecte smartphone nooit mogen verkopen. Je hebt onvoorwaardelijk recht op een hagelnieuwe Apple iPhone 6 van dezelfde type en intern geheugenruimte en kleur, als jouw eerdere, defecte smartphone.

Daar heb je juridisch volkomen recht op. Eis dat recht. En eis anders een direkt gesprek met de vestigings-manager van de Vodafone Shop. Neem geen genoegen met gezeur over reparatie.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic