MMAXximus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 4g met ZTE Axon 7

Beste,

Sinds een week heb ik een nieuw toestel. De ZTE Axon 7. Na het uitvoeren van een update kwam ik er achter dat ik geen 4g meer heb. Een uiterst onaangename verassing!

Mijn vraag is wat hier aan gedaan wordt? Met een ander toestel heb ik gewoon 4g. Terugzetten naar een oudere build is geen optie. Er moet gewoon een oplossing komen. Anders ga ik binnen 14 dagen op mijn contract terugkomen en overstappen naar een provider die wel gewoon 4g levert op dit toestel.

Alex
8 Reacties 8
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi MMAXximus,

Dat klinkt niet best! Het toestel hoort natuurlijk gewoon 4G-verbinding te moeten maken.
Vanuit het forum kan ik helaas niet voor je bekijken wat er aan de hand kan zijn, dus ik raad je aan om even langs één van onze winkels te gaan.
Daar kunnen ze je telefoon goed bekijken en wellicht vinden wat er aan de hand is.

Succes ermee!
MMAXximus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sietske,

Dankjewel voor je antwoord. Ik ben inmiddels zelf wat wijzer geworden.

Vodafone schijnt de enige te zijn die dit probleem heeft. Het heeft mede te maken met een update van ZTE naar B10. De nieuwe softwareversie van de telefoon. Gebruikers bij andere providers hebben dit probleem niet na de update, maar bij Vodafone zijn er veel.

Kun jij intern navraag doen over wat bekende problemen zijn bij Vodafone mbt dit probleem? Vodafone zal vast wel een database hebben met openstaande bekende problemen bij Vodafone. Ik kom uit het Telecom wereldje dus weet een beetje hoe het gaat.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
MMAXximus

Ai, dat is balen!
Ik ga dit zeker intern voor je navragen en kom hier over een aantal dagen bij je op terug.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi MMAXximus,

Even een kleine update:
Ik ben er nog mee bezig, kom hier zo snel mogelijk op terug. Hopelijk met een verhelderend antwoord 🙂

Fijn weekend alvast!
stevenyoeva

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet alleen bij de ZTE.
Heb hier een oneplus 3 en heb hetzelfde probleem.
Ook andere bezitters van de oneplus 3 en een vodafone abo hebbet hetzelfde.
De xiaomi mi5 idem dito geen 4g bij vodafone.
Groet,
Steven
MMAXximus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel Sietske, ik wacht het af.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi MMAXximus,

Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van mijn collega.
Omdat Vodafone het toestel niet levert, kan mijn collega hier niet veel over zeggen. Wel zei hij dat er standaard componenten in zitten, dus dat het vreemd is dat het niet naar behoren werkt. Dit is een probleem dat ZTE zou moeten/kunnen oplossen en waar wij niets mee kunnen.
Helaas kan ik je er verder dus niet bij helpen.
MMAXximus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel Sietske. Ik ga verder zoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic