Robencaatje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 4G en geen gesprekken kunnen ontvangen

Ik woon in Rotterdam-Hilligersberg en heb ernstige problemen met het ontvangen van binnenkomende gesprekken. Mensen kunnen mij bellen, dan gaat de telefoon over, bij mij echter niet..... en de beller krijgt ook geen voicemail en kan dus geen bericht voor mij achter laten. Ik krijg tevens géén bericht dat ik een gesprek gemist heb, dus ik bel ook niet terug.....Dit heeft er al in geresulteerd dat ik een begrafenis heb gemist van iemand, zeer gênant !! Sommige cliënten van mii proberen mij soms wel 20 x per week te bellen, zonder positief resultaat, Vodafone ik wil dit graag ZSM opgelost hebben !!!!!

Dan het 4G netwerk, pffffffft nou jullie kunnenhwt net zo goed weer van de markt halen want het is meer 3G dan 4G ! 99,7 % van de tijd heb ik 3G en jawel af en toe heb ik zowaar 4G. Ik vraag mij af waarom het KPN wél lukt en jullie niet om een goede dekking te hebben? Waar betaal ik iedere maand mijn dure abonnement voor ? Voor een oud 3G netwerk en een mobiel nummer dat feitelijk bijna onbereikbaar is, dit is een vreemde en slechte service-verlening.
Ik hoop dat u met een passende oplossing komt en dat de problemen zoals deze er nu zijn snel worden verholpen.
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Robencaatje, welkom op het forum. Ik begrijp dat het hinderlijk is om gesprekken te missen. Uit je verhaal kan ik echter nog niet direct een oorzaak halen.

Zou je eens naar dit topic willen kijken? De troubleshoot daar is bedoeld om te achterhalen wat er precies mis is, waar en sinds wanneer en waar dat globaal aan ligt. Met die informatie kunnen we adviseren welke vraag het beste waar bij de klantenservice gesteld kan worden.
http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Exact hetzelfde probleem. Ik zal een nieuw topic aanmaken omdat ik ALLE stappen heb doorlopen, inclusief het opnieuw installeren van m'n volledige telefoon 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic