grayfoxhound

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen 4G dekking met iPhone 5 32GB

Al geruime tijd ontvang ik geen 4G dekking in mijn woongebied waar ik wel 4G dekking zou moeten krijgen. Mijn moeder en vriend hebben wél 4G dekking (een een Samsung GalaxyS4 en iPhone 5S 16 GB)

Ik heb alle netwerk instellingen al herstelt, 4G staat uiteraard aan en mijn APN instellingen zijn juist. Waar kan dit aan liggen?

Bij de vodafone winkel word ik netjes afgepoeierd onder het mom van "in oktober hebben we landelijk 4G dekking dus wacht dat maar af" Ik snap dan niet waarom mensen in mijn omgeving wel de 4G dekking hebben en ik niet.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @grayfoxhoundHeb je dit topic al helemaal doorgelezen over (problemen met) 4G?Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Geen-internet-na-aansluiten-4G-BloX-of-Vodafone-Red/td-p/1...Wat voor abonnement heb je? Sedert wanneer?Is het voor jouw abonnement noodzakelijk om er een 4G-BloX bij te nemen?En staat die 4G-BloX ook ge-aktiveerd (=AAN)?Heb je via de telefonische klantenservice van Vodafone al bevestigd gekregen dat jij vanuit de zijde van Vodafone al een werkende 4G-data-connectie zou moeten hebben?Heb je nergens 4G-verbinding? Of alleen geen 4G-verbinding op je woon-adres?Staat de netwerk-verbinding van je smartphone ingesteld op LTE (dat is 4G)? Zie de gebruikers-handleiding van je smartphone bij het hoofdstuk Netwerkverbindingen / Netwerken.Doorloop eerst ALLE STAPPEN die hierboven en in andere 4G-topics worden aangereikt.Je zult eerst zelf de oorzaak moeten achterhalen, over waarom jij nog geen 4G / LTE hebt.Dat kan ik niet voor jou gaan bepalen.Succes!Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic